• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

Inte tvillingar - det är två års skillnad på dem men de fyller år samma dag. Himla praktiskt

Jag fixar gärna åt dig om duinte orkar. Hemleverans ingår!

• Nides

God morgon

Helgen har varit superhetsig?.Ni andra verkar också ha haft mysiga helger?. Bilder på min helg kommer upp på FB. Hahahhaa

Har ni några roliga planer inför kommande veckan. Själv har jag vunnit två biljetter till STCC på lördag. Tjoho!

• Nides

Förresten,
    Tänkte se om det är fler som vill följa med till Calsten den 5/6.

Jag har prel. bokat 6 platser. Och de måste betalas senast den 11. Så hör av ER om ni vill följa med.

Än så länge är det jag och Linum plus våra män?..

• FruTez

Nides: Vet inte om mitt mail kommit fram eftersom jag inte fått nått svar, men maken och jag kan tyvärr inte den 5/7, just den helgen har han jouren...

• Ab fab

Tjing o god morgon
    Frukost bestående av tårta så här på morgonkvisten men det var trevligt

Jobb jobb o jobb. Sen blir det Helsingfors i några dagar

• Nides

Tezz: jag fick ditt mail, men jag kan tyvärr inte någån annan dag än just den 5/7.. kan o kan vill itne binda upp mig i mitten av semestern och den 5 är precis innan så det funkar perfekto!!!!

• FruTez

Nides: Jag förstår! Visste bara inte ifall du fått mitt mail, eftersom jag inte fått nått svar!

• Nides

Jag har itne tittat på mina mail alls undder helgen!

• Addiz

hej tjejer!
    Har haft en ganska skön helg (och vecka). En hel del bad och sol, men har samtidigt varit amatörpsykolog åt min väninna som mått jättedåligt, panikångestattacker och så, hon har bott hos mig nästan hela veckan. Igår fick jag henne äntligen att inse att hon nog behöver bli sjukskriven och få lite mer hjälp. Lite småjobbigt men vad ska man göra?
    Kan inte den 5e, vi ska på bröllop i Örebrotrakten då.
    I veckan blir det läkarbesök igen, och så får jag besök från en av familjens vänners döttrar, så det blir nog Liseberg bl a.
    *kram*

• Ab fab

Hej vännen
    Hoppas du inte använder för mycket av din energi på att hjälpa alla andra. Du behöver den så väl för dig själv. Skönt att höra att hon insåg behovet av hjälp

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....