• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

Hej tjejer! Ville bara önskar er alla en trevlig morgon! *gäsp*

• Ab fab

Hej o god morgon
    Sitter på Landvetter o väntar. Jäklar vad det blåser idag. Försov mig lite lätt så det var 180 i packning.

Frujj- hoppas ni snart blir friska. Så jobbigt att lille W är sjuk så mycket.

Carma- snart dags att köpa nedräknings-kam*s*

Tezz- godmorgon

• FruTez

Abbe: Hoppas det inte blir så mycket turbulens. Var det Helsingfors du skulle till?

• FruTez

Carma: Känner du aldrig att du inte har lust att göra kort, men att du måste? Jag tycker det känns helt fel att köpa kort nu, när alla är så vana att få mina egentillverkade kort... hehe! Kom på att min äldsta barndomsvän fyller ju för tusan år nästa vecka, så då måste jag göra något kort till henne... har ingen lust! Haha! Sicka problem! Vill hem och forts. på DopLådan istället! Började lite smått igår och jag måste tacka för att du ville dela med dig av foton på den jättefina lådan du scrappat! Jag har den som inspiration. Du är ju så otroligt duktig!

Igårkväll fick jag en sista minuteninbjudan till en möhippa! Jättekul och jag lyckades få ledigt, då den är nu på fredag. Det är en tjej som jobbade här för ett år sedan. Jag känner inte henne så väl, men jag blev tillfrågad av de som annordnar hippan och det är ju kul! Hon ska vara på en konferens på Hällsnäs på fredag och enligt hennes chef är det ok att vi stormar in och kidnappar henne! Hahaha! Hon kommer ALDRIG att gissa att hon ska hippas när hon stiger upp på fredagsmorgonen!

• Ab fab

lugn o stillsam flygning. inga gropar alls. regnigt Helsingfors. Jobbar lite men snart skall jag ge mig ut på stan en sväng

• Carma07

Smiter in lite snabbt här idag.

Tezz: Tack, vad gullig du är. Har tänkt fråga dig om lådan länge nu, men alltid glömt av det på kvällen. Bara kul att kunna inspirera. Jo, ibland känner jag att jag måste göra kort och inte har lust eller inspiration. Känner att jag inte vill köpa kort och ge bort längre. Just nu håller jag på med en massa kort som ska fyllas på till lådan. Det går ganska trögt när jag är trött och saknar inspiration. Men det brukar lösa sig till slut.

Idag ska vi iväg på ett tillväxtultraljud. Ska bli spännande och se hur det ser ut nu när bebisen är såpass stor.

Hoppas ni inte blåser bort idag. Just nu sitter vi och njuter av att våra träd är nere och inget vi behöver oroa oss över en dag som den här.

• Ab fab

carma- vilken tur att träden är nersågade. Hur gick det med riset? Behöver ni hjälp att frakta bort dem?

• Frujj

Carma: Hur gick tillväxtUL?
    Jag ska till min barnmorska imorgon, hoppas hon har lugnat ner sig och inte är så nervös som hon var sist och gör så många tabbar... i så fall ringer jag och ber att få byta...!

Nån av er andra bullbagerskor som har funderingar på att gå o fota magen? Proffsfota menar jag...

• Carma07

Ab: Allt ris är redan borta och lite trasiga buskar. Maken tog ledigt en dag från jobbet och slet från morgon till kväll. Nu behöver vi bara snygga till trädgården lite granna, men just nu orkar vi inte riktigt. Vi tar oss en välbehövlig vila från trädgård just nu.

Idag var vi och kollade på bebisen. Försökte tjuvkolla om det var en kille eller tjej, men det är inte lätt att hänga med på vad det är man ser. Får snälllt vänta tills den behagar komma. Allt såg jättebra ut iaf efter konstens alla kurvor.

• Carma07

Frujj: Skulle jättegärna fota snygga kort på magen, men vi har tyvärr ingen budget för det. Vet inte om jag vill fråga kusin. Hon har redan för mycket att göra. Jag har massa bilder i huvudet hur jag hade velat ha korten.

Svar om tillväxtul i inlägg ovan.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....