Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Fy tusan... jag ångrar att jag ska byta jobb! Kommer ju inte kunna hänga här med er på dagarna!
Gooooosh jag har en sak jag behöver vräka ur mig och få lite stöd/goda råd i.... ska försöka knåpa ihop ett mail... om ni orkar lyssna såklart...
frujj: We´re all ears!
Vad bra, får försöka få lite tid sen så jag kan skriva nåt
Kan man förlänga dygnet några timmar så man hinner med???
Om man vill be chefen att skriva nått slags intyg eller betyg eller va man nu säger på ens arbete, va tusan heter det??
Hej
Frujj
Grattis till nya bilen *tut tut tut i partytutan*
Jag och syster skall packa oss upp till landet i Rörtången. Vi skall dit och öppna upp stället och fixa lite. Så det blir en övernattning oxå. Lite mysigt.
Fru Tez
Arbetsintyg tor jag man säger. Eller säg som så att du vill ha ett papper där det står hur duktig du är
Bauti: Hur tar man sig enklast till Marstrand den 5/7? Buss eller bil?
Arbetsintyg eller nåt, du kan väl förklara vad du vill ha och så får de skriva. Finns ju ett där de bara skriver antal år du jobbat där och om du jobbat tex 100% och så finns det ju ett sånt dom skriver när dom skriver vad dom tyckte om dig.. mer som en skriftlig referens kan man väl säga.
Fast det finns nog andra i gruppen som är proffs på detta...
V 27 är jag ledig, lunch nära Tezz och Abbes jobb då, någon?
(ej måndag)
Bauti: Din man har ringt min man idag så idag ska vi hämta den! *glad*
(och nu slipper jag pendla gbg-aås i en gammel skrutt utan AC... gravid och värmebölja som det ju är... hihi)