Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Carma- är du hemma i helgen något? Kan jag titta förbi på söndag kanske?
Ab: Har du bra översikt på bilarna??
japp- vi skall ha AW på terrassen ikväll. ser perfekt över piren
Ab: Är hemma på söndag. Kl 16.00 får vi gäster dock, men förmiddagen ska inte vara något vad jag vet nu.
Igår var vi på bio och kollade nya "Indiana Jones". Det ingick i vår tackpresent till värdparet att ta med dem på bio. Himla mysigt.
Vill passa på att önska alla en trevlig helg om jag inte har möjlighet att smita in här mer.
Snart TRE veckor kvar.
Aha... då är vi nog inte hemma före det. Men då tittar jag bort till dig nästa vecka. Skall bara lämna en grej
Suck ingen här idag... jag vill ju inte arbeta
Tezz: Vi har varit i Tunisien i oktober. Varmt och skönt (speciellt i vattnet!) och inte så mycket folk. Testa det. El Kantaoui var vi i - kan rekommenderas.
Godkväll
Har varit en lugn helg med en lördag där jag mest låg och sov och idag har vi haft gäster. Nu ska jag snart gå och lägga mig och fortsätta min nedräkning på jobbet.
Jag försöker gärna få ihop någon pysseldag innan bebisen kommer. Vi kan ju vara på jobbet som vanligt så vi får mer plats.
Frujj: Krya på dig!!!
Hoppas helgen varit bra. Jag var en snabbis på after worken här på jobbet. Helt ok, racingtema på allt o ink ljudet från Bananpiren . Åkte hem o drack skumpa med R på balkongen när han kom hem från Paris.
Lördagen åkte vi till Landskrona, vi missade Ven-färgan så det blev Helsingör istället. Pilsner o röd pölse på torget var inte helt fel. Sen hem till goda vänner, fotboll på lokala krogen o trevligt i allmänhet. (Konsthallen i Borstahusen var riktigt bra. Reutersvärdsutställning på gång nu. www.pumphuset.net)
Igår åkte vi hem rätt tidigt. Handlade blommor till trädgårde, käkade lax på laxfabriken i Falkenberg. Hem o hann rensa rabatter innan regnet kom. Dödade sniglar (de jäklarna har kommit nu....grrrr....) Sen zappade jag i lugn o ro, läste inredningstidningar o gjorde badsalt.
Idag väntar 90 mintuter manikyr... nice! Vi skall till Elisabetsskolan via jobbet.
Veckan för övrigt är lugn. Mesta delen jobb. Midsommarafton med goda vänner på Onsala och naturligtvis... SATC på lördag !!!! Tjohooooo
Frujj- hoppas du mår bättre.
Tezz- Kreta kan vara riktigt bra. I Tunisien hade vi öppet nästan året runt men från novemeber var det nästan bara golfare. Jag gillar Tunisien riktigt mycket men jag vet också att det finns många som har svårt för Tunisien som turistland.
Carma- tittar förbi i morgon om det är ok
God morgon tjejer?.
Helgen har varit bra. Fredagen började vi med att storhandla på Ica Maxi på 421, där nån hade käkat banan och tappat på golvet som naturligtvis jag trampade på och ramlade och slog mig såå hårt, (mitt knä är helt blå) med banan över hela kroppen skyndade vi oss hem för att jag skulle träffa min kompis, det blev det en kort middag med henne på Mykonos.
Lördagen började vi med att tvätta, sen var vi på STCC och efter de blev det match o middag på Viktoria och efter det drog vi vidare till Henriksbergsterrassen. Solnedgången var såå fin.
Igår var vi bara sååå sega men vi hade ju bokat bio. Gick på VIPen för första gången och såg Indiana Jones, den var ok. Det var ingen wow-upplevelse! Idag är jag lite krasslig. Har väl varit det hela helgen. Har ont i hela kroppen. Jag tror att förkylningen kommer krypande.
Frujj: hoppas att du känner dig bättre.
Carma: bara tre veckor kvar. Tjoho? Pyssla snart!!!!!
Ab: är du laddad inför lördagen???