Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Nides: Åh, jag pysslar gärna, men frågan är bara nääär...
Tezz: på söndag kanske?? Vi ska på bio kl 17:30. Men vi kan ju träffas vid 11-12 tiden, hemma hos mig???
Sitter i loungen pa flygplatsen. snart dags att aka hem. R ar i Paris sa det blir en lugn kvall med tvatt tror jag... tjoho.
Nides: Kan inte på söndag, vi ska åka ut till huset då... Har inte själv nått bra förslag på dag, men som sagt, vill gärna pyssla snart igen!
Ab: Doften av nytvättat är inte så hemsk!
Vilka länder är det fortf. bra väder i runt Oktober-November? Tänkte på länder som det inte är så långt bort att åka till och som man kan vara och slappa i under en vecka...
Får önskar er alla en trevlig helg, jag är ledig imorgon! Här ska det hippas! Det ska bli kul, det var ju ett tag sedan!
Jag vill passa på att säga (för det har jag glömt) att jag tycker det är kul att läsa om era växande magar, alla ni som bakar bullar! Min mage, den växer bara av alla bullar jag ätit!
Ha en trevlig helg! *vinkar till alla sötnosarna*
Hemma efter en tur till landet med trädgårds röj.
Linum
Det är enda gången jag har sett hans mustasch rak (på bilden). Båten gick det dock inget bra med, den sjönk.
Men svågern är en erfarenhet rikare ialla fall.
Trevlig helg tjejer!
Hoppas ni får en skön go helg, själv är jag lika igendäbbd som en bihålegång kan vara, så jag tänker ta det lugnt och göra ingenting.. (säger jag nu...)
Godmorgon!!!
Hoppas att alla är pigga o glada.
japp. på jobbet nyduschad o glad