• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

snygga.. ja det är ju ett ord med olika innebörder men skönt med manikyr. O så fick man nagellacket med sig hem så idag blir det fotbad o tånaglarna i samma färg.

• Linum

Har man fortfarande drop-in på salongerna inne i stan? Har aldrig klippt mig här i Göteborg...

Vill klippa mig IDAG helst. Får nog strosa omkring och hitta ett bra ställe. Några tips?

• Ab fab

jag gillar ju m in frisör- snagg it på stampgatan. men hon har nog inte dropp in men ring henne o kolla 031 -150767. bra pris o duktig frisör. o eftersom nästan alla mina vänner klipper sig där är det väl dags att du går dit

• Ab fab

Inte hört från henne på ett tag- sen bokdagen tror jag. *VINKAR TILL A*

Vad skall ni göra midsommar?

• Ab fab

Tezz- hoppas din mage är bättre. Rå kyckling... grrr läbbigt ställe. Vi var på nån tapasbar i Linné (inte sombrita) för ett tag sedan o fick rå kyckling. Servitrisen hade mage att bli sur när vi klagade... Dit gick vi aldrig mer

• Linum

Haha. Har precis bokat tid på Frisörgruppen kl14 idag. Ligger på Kyrkogatan. Nu blir det kortare igen!! (Svårt att klippa sig längre kanske...)

• Bauti

Hej

Linum, jag har ett bar tips på frisör. MIN SALONG!!!!!!!

Sitter och väntar på att klockan skall gå så jag kan ta mig till tandläkaren. Rutinkoll bara, men jag gillar faktiskt att gå dit.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....