• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Frujj

Godkväll eller natt. kom just hem från ett hudvårdsparty eller vad det kallas. Har inte hunnit maila er idag, får försöka få iväg det imorgon till er.

Gonatt!

zzz

• Bauti

God morgon

Är på väg till salongen. Jag skall få besök av keramikgruppen och så skall vi åka till Tjolöholmsslott och fika.

Ikväll blir det fotboll!!!!
    Hoppas nu att vi tar oss vidare.

• Bauti

Jag bakade en snickerskaka igår. Har redan varit och provsmakat. Fasen vad god den e.
    *smask smask*

• Ab fab

Mornings
    Carma- det var ingen present*s*... det var ett litet tack för de fantastiska korten Men hoppas det smakar- inte för mycket socker bara

Frujj- hur snygg är du nu?

Bauti- va mysigt med Tjolöholm. Det kommer en Carl Larsson -utställning dit i sommar. Ser fram emot att smaka på kakorna.

Lugn kväll- var på Myrins tyg för att leta tyg till en sjal. Skall ha en till bröllopet i sommar. Sen blev det lite hemfix. lagade mat, dödade sniglar o fortsatte med att göra fotsalt.

• FruTez

God morgon tjejer!

Kikar in lite snabbt bara...

Abbe: tillhör inte Teneriffa till Kanarieöarna? *förvirrad*

Linum: Du har mail!

Hoppas att alla mår bra! *vinkar*

• Ab fab

Kanarieöarna är 7 öar varav Gran Canaria är en, Teneriffa är en. jag jobbade på GC o rekommenderar inte den

• Ab fab

Nides- vi tänkte ev ta en drink före på Avalon på lördag.

• Nides

Godmorgon....

Usch, va seg man är idag.

AB: Drink på avalon låter fint.... hoppas att jag hinner. Jag lykas alltid bli sååå sen. Särskilt när jag ska fixa håret o så!

Tezz: hoppas att du blir bra i magen snart.

Linum: du har mail!

• Nides

Tråden dör ut så fort jag skriver nåt!!

Jag ska hem nu iaf.

Kram på alla

• Ab fab

stackars nides.. ta dö på tråden så

ta hand om dig o hoppas du blir piggare. Men även om du inte hinner ta en drink så sitter vi på Avalon tom 1730

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....