• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

Jag har abstinensbesvär!

Hur ska jag kunna klara mig utan BT på dagarna på nya jobbet när jag slänger mig in på tråden vid varje tillfälle jag kan nu??? *förtvivlad*

Nides: Du tar inte dö på tråden, bara kul att du skriver! Jag är lite bättre i magen idag... bubblig som faen imorsen, men ingen Formel 1 bana! hehe!

Så, ännu en dag har gått... snart är det midsomar! Många som är lediga imorgon? Inte jag, jag jobbar fram till 17:00. Imorgon har jag ingen upplärning heller så då kommer jag kunna sitta här hela dagen för den som kikar in!

Kram på er! *blöt puss*

• Ab fab

jag jobbar i morgon. Jag trodde vi hade halvdag i morgon men så var det tydligen inte. Så förmiddagen jobbar jag, eftermiddagen kanske är läge att använda flextimmarna.-)

• Carma07

Halloj

Idag har dagen gått åt till att återställa efter datorkraschen. Och blir väl lite till imorgon för det också. Men än så länge har det iaf gått bra.

Tezz: Jag jobbar imorgon och försöker kika in om jag har möjlighet.

Midsommar ska vi fira med hemma hos vårt värdpar i Göteborg. Det blir ganska lungt, men det är så jag gillar det.

Bauti: Snickerskaka är smaksens. Ska bli gott.

• Frujj

Godkväll i tråden

Ab: Göörsnygg såklart Dock tommare plånbok. Roligt med såna hudpartyn men det är ju ganska dyra produkter. Är nån intresserad kan jag ha ett sånt party hemma hos mig om ni vill. Man måste ju inte köpa, kan vara en kul grej medan man träffas bara. Igår fick vi bl a göra fot-spa. Såå skönt!

Tezz: Usch det låter illa det där, du borde kanske kolla upp så du inte fått några såna där läskiga kycklingbakterier, det kan (obs KAN) vara mindre bra.

En vecka och två dagar kvar att jobba. Känns trist att sluta där jag är nu för jag trivs så bra och tycker det är så roligt. Men man får väl se det som att då har man den erfarenheten sen när det är dags att söka jobb igen.

I midsommar ska vi till förorten bortanför Nibla och Abbe, nästan i nästa stad. Blir nog ganska lungt, skönt tycker jag för jag är tröttttttttt....

Ha en skön helg om vi inte hörs innan!

• Addiz

hej tjejer, har inte orkat gå in här på länge nu, sorry,

har åkt på världens förkylning, låg hela förra natten med 39 grader, och idag mellan 37 och 38, hoppas jag blir bättre snart!!!! Har glömt hur jobbigt det är att vara sjuk...

*kram på er*

• Carma07

Frujj: Förstår att det känns tråkigt när du väl hittade jobbet som du trivdes med. Men med tur kanske du får komma tillbaka sedan när det är dags att börja jobba igen.

Addiz: Usch vad trist att vara sjuk. Krya på dig i massor och jag hoppas du hinner bli frisk tills på onsdag iaf så du kan träffa oss.

• Frujj

Gokväll igen

Addiz: Krya på dig!

Nu har jag fått iväg mitt megalånga mail till er, läs om ni orkar.

Ha det gott, kram!

• Linum

Jaha

Uppe med tuppen och ont i benet. Jag har fem miljoner myror som tävlar i orientering i mitt högerben idag...Gött.

Tittar in lite senare när ni är vakna istället.

• Ab fab

Mornings

-linum det är du själva f-n att det inte bli bra i din rygg. Vad sa de på röntgen?

-frujj. Exmän... hmmm... tonåringar... hmmmm. Hoppas det lugnar ner sig och att ni hinner få en stabilare relation framgent. Som du så klokt säger är visa dagar viktiga i framtiden, hoppas den andre också kan inse det. O du - långa mejl är bra. Vi är bra på att lyssna

-addiz. Hoppas du kryar på dig. Vi har saknat dig o undrat var du var.

-tezz. är du bättre nu? Annars är det nog klokt att gå till doktorn om du varit dålig så länge (det är väl en vecka nu?)

Igår var det en lugn dag. Bakade när jag kom hem, tog hand om R (han var lite klen) o tittade inte på fotboll. Jagade sniglar o läste istället

• Ab fab

carma- du skickade ju ut ett kollage med bröllopsbilder gjort med ditt nya dataprogram. jag sparade ner det (för jag tyckte det var så fint) men lyckades få något fel på det. Kan du skicka det till mig igen?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....