• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

hihi... hittade en om Beverly Hills (TV serien) där du kan få fram vilken av karaktärerna du är. ´

o tur att du bar aär 40% Ernst- då kanske du slipper de håriga tårna

• FruTez

Det står på vårt intranät nu att jag ska sluta. Gamle postis på företaget kom förbi förrut och kramade om mig och sa att han saknar mig redan... *sötis*

Gick och frågade chefen här nu ifall han kunde skriva ihop någon slags referens eller intyg på mitt arbete, att han helt enkelt skulle skriva hur bra jag e, sa jag till honom och skojjade. Då sa han att han helt enkelt bara skulle kunna skriva en stor sol! Va gulligt!

Hur kommer det sig att NU får jag reda att jag är bra? Va är det där gamla ordspråket, man saknar inte kon förräns båset är tomt?! Stämmer det?

• Linum

Det känns väl bra att lämna när du är på topp? Tänk vad roligt du kommer att få på ditt nya jobb när du VET att du är bra på vad du gör!

Sa jag tack för kortet? Eller snarare...Hör du att jag skriker "Tack för det fantastiskt fina kortet" ända från Kallebäck?

• Ab fab

det är alltid då man skall byta jobb- så man får höra att de kommer att sakna en. Inte vänta tills de blir glada av att man slutar. Det är bra att boosta självförtroende med lite avskedsord- ta med dig dem till nästa ställe. O som Linum säger- nu vet du ju att du gör ett bra jobb.

• Linum

Hjälp! Kan jag skriva så här i kortet till M:s 30-årsdag?

Grattis min älskling till de tretti
    här kommer en present utan konfetti:

Med siktet mot väster ska du och jag
    tillsammans med två vänner fara en dag
    Ut till en fästning som ligger på en ö
    där många fångar trodde de skulle dö
    En speciell fånge överlevde trots allt:
    Fånge nr 90 Kleist.
    Skönsång och god mat lovar jag att vi få
    N och J följer med också!

• Nides

Linum: va fint du har rimmat!!!
    Dessutom är jag o J med. thi thi..

• Nides

Japp det tycker jag. Du är grym tjejen!!

• Ab fab

Glad midsommar till er alla! Speciellt till Linums M. Gratta honom ordentligt.

Nu far vi till Onsala för extremtraditionellt firande.

Nides- syns i morgon. Jag skall ha rosa skor

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....