Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
många kakor, picnicfiltar. vad mer kan behövas när man har så bra sällskap
En flaska vin och lite frukt kanske?
Linum- mejlar du runt en lista så vi kan välja vad vi skall ta med
*linum fixar lista*
Jag fixar ingen lista. Måste åka iväg till min magnetröntgen.
Jag kan ta med mig någon slags tunnbrödrulle eller nåt. Alla kanske inte ska ha med kakor och bullar? Jag kommer i alla fall kräkas om jag inte får något riktigt i mig...
Tjipp
akutröntgen eller planerad? håller tummarna att det går bra. jag mejlar runt
Hej tjejer!
Här kommer ett långt inlägg igen!
Ang. resa, vi tänkte ta en sista minuten nån gång i Oktober/November. Funderade på Kanarieöarna, nån som varit där då? Är som sagt ute efter nått väldigt väldigt ospännande o avslappnande ställe! Hehe!
Är fortf. galen i magen... *bläää* En kompis åkte och köpte Immodium till mig igår... det har iaf. lugnat ner magen så den inte bubblar längre, men om jag säger så här... jag har fortf. en Formel 1 bana i tarmarna! Haha!
Frujj: Var tog det långa mailet som du skulle skicka vägen?
Carma: Väntar på besked ifall den helgen passade som pysseldag!
Nibla: Va jobbigt med fingrarna... Hoppas att alla tipsen underlättar!
Jag vet inte ifall jag kommer hinna in till 17:30 på Onsdag, men jag ska göra mitt bästa!
Jag kommer strax att lägg upp ett nytt inlägg på min blogg om dagen. Vill ni veta va det handlar om ska ni få en liten hint, silikontuttar och Barbie! Så välkommna in och läs!
Pussar på er alla! Jag har hittat ett bra latinskt namn på er:
"undrus barus"
Jag har jobbat på Gran Canaria så från mig kommer ingen rekommendation. Jag avskydde den ön. Teneriffa var trevligare
Hej svejs
Äntligen fungerar internet hemma igen. Typiskt att det slutar fungera när inte maken är hemma och kan reparera. Och typiskt nog hade jag skrivit ett inlägg i min blogg som inte gick att publicera då. Men nu är det igång både hemma och på jobbet igen.
Har nu antecknat i min almanacka att vi träffas 17:30 på onsdag och att jag plockar med mig vindruvor. Ska även kolla efter om jag har någon bra filt att ta med. Och så håller vi tummarna för bra väder så vi får picnic den här gången.
Tezz: Har antecknat vilken helg du vill pyssla. Vill snacka lite med maken och svägerskan först så vi inte ska hitta på något annat den helgen.
Linum: Nyfiken på din nya frissa.
Nibla: Hoppas du får ordning på dina händer snart. Annars får du trösta dig med att det inte är så jättelänge kvar nu. Fast det kanske inte känns så när man har ont.
Abbe: Tack för presenten!! Den ska sparas till nästa sötsugperiod sätter igång.