Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
God morgon tjejer?.
Helgen har varit bra. Fredagen började vi med att storhandla på Ica Maxi på 421, där nån hade käkat banan och tappat på golvet som naturligtvis jag trampade på och ramlade och slog mig såå hårt, (mitt knä är helt blå) med banan över hela kroppen skyndade vi oss hem för att jag skulle träffa min kompis, det blev det en kort middag med henne på Mykonos.
Lördagen började vi med att tvätta, sen var vi på STCC och efter de blev det match o middag på Viktoria och efter det drog vi vidare till Henriksbergsterrassen. Solnedgången var såå fin.
Igår var vi bara sååå sega men vi hade ju bokat bio. Gick på VIPen för första gången och såg Indiana Jones, den var ok. Det var ingen wow-upplevelse! Idag är jag lite krasslig. Har väl varit det hela helgen. Har ont i hela kroppen. Jag tror att förkylningen kommer krypande.
Frujj: hoppas att du känner dig bättre.
Carma: bara tre veckor kvar. Tjoho? Pyssla snart!!!!!
Ab: är du laddad inför lördagen???
Vi har haft besök av våra toastmastrar i helgen. Fredag var slapp med thaimat och lite uppladdning inför lördagen. Kaffe på Da Mateo, sushi på Eriksberg och sedan hem för att byta om inför kvällens aktiviteter.
Vi såg fotbollsmatchen på Bergakungen. Det var kanon! Nästan som att se den live! Synd att det gick som det gick bara... Kvällen avslutades med tre-rätters med vin på Heaven 23. Vilken mat! Och vilken service!!! 4 timmar och 3800 kr senare var vi i alla fall hemma igen.
Gårdagen gick som i ett töcken... Aptrötta båda två. Idag är jag hemma och jobbar.
ööööh ok, varför kom det upp två ggr?? Skumt!!
laddad inför lördag? Jajamänsan. Funderar på val av skor o handväska
Hej på er!
Har haft en trevlig helg. I fredags var vi bortbjudna till ett par i vår föräldragrupp som bor ett stenkast från oss. Med var också ett annat par från föräldragruppen. Vi grillade, tittade på fotboll och spelade Playstation Buzz, frågesport. Hur kul som helst! Skoj att lära känna lite nytt folk i samma situation som bor nära.
I lördags var vi och hälsade på min kompis och henne kille i deras stuga utanför Borås. På kvällen var vi hos mina föräldrar på kalas, och tittade på matchen. Usch, vilken sur förlust!
Igår var vi hemma hela dagen, började med att storstäda hela huset. Fållade upp gardiner till "nya" sovrummet, det blev sååååå fint efter att vi bytt rum och fixat iordning. N skruvade ihop skötbordet. På kvällen hyrde vi tre filmer och låg utfläkta i soffan, hur gött som helst.
Imorgon ska vi till MVC igen. Jag ska träffa arbetsterapeuten också, har så förbannat ont i fingrarna, kan inte böja dem ordentligt.....har inte kunnat ha mina ringar på flera veckor. *gråt*
Slutar lite tidigare idag, ska på lunchmöte i Lerum och åker hem efter det. Skönt!
Nibla- stackare. Läskigt med fingrarna. Hoppas de kan hitta något som kan hjälpa dig.
Kul med förändringar hemma. Jag måste verkligen titta förbi o kolla in ditt nya kök också *nyfiken*
Linum- låter som en fantastisk tackmiddag för toastparet.
Abbe: Gissa vem som beställde in extra jordärtskockscreme till huvudrätten och åt den med sked...! Såååå gott!
Vilket väder det är...
Vad har ni för midsommarplaner, flickor?
Midsommar kommer att firas på Onsala med goda vänner. 40 personer, sill-lunch, dans kring stången o lotterier o sen grill som avslutning. sen är det filmpremiär lördag... tjohoooo
Linum- när har du semester?
Linum- har ett grymt recept på jordärtskockor. Kokade i honung o smör. 1700-tals recept från Gunnebo. Hur gott som helst
Åh, vad gott!
Vill ha, tack