• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Bauti

Vi kommer fira midsommar hos min svåger på Solhälla. Hans landställe på Tjörn, med egen strand *myser*
    På midsommardagen kommer vi åka till Lysekil. Kolla på raggarna och umgås med svärmor.

• Linum

Bauti: Jag hade gärna klippt mig på er salong, men den ligger så långt bort... Har ingen bil idag, så det blev Frisörgruppen på Kyrkogatan istället.

• Ab fab

bauti- när skall vi ordna utflykt till din salong??? Vill ju så gärna åka dit. Skall till onsala både midsommar o den 28 men antar att ni inte är där då....

• Linum

Vi får spara ut lite hår och förstöra naglarna lite tills i augusti, så får vi ta en tripp till Bautis salong allihop!

• FruTez

Hej hej!

Kollar snabbt förbi!

En sak, va sägs om pysseldag tex helgen 4-6 Juli?

En sak till, glöm inte bort vår fikaträff på onsdag nästa vecka!! (det var onsdag va? )

• Ab fab

onsdag är fikadag. Du skall ju baka massor av kakor till oss *slickar mig om munnen*

• Nibla

Hej hej,

Har varit hos MVC idag. Allt är bra, värdena perfekta och jag följer kurvan som man ska. Dock är jag väldigt svullen i fingrarna, men fick lite tips på hur man kan förebygga det.
    Träffade två kompisar i väntrummet, snacka om allmän mötesplats på MVC i förorten. hehe!

Igår var jag hur trött som helst på eftermidadgen så jag skulle lägga mig och vila en stund. Då håller grannpojken på och provkör en moppe fram och tillbaka på gatan, och gasar och varvar ur motorn. Han kunde omöjligt ha nån ljuddämpare..... Efter två timmar när N kom hem från jobber var jag gråtfärdig så han gick försiktigt ut för att kolla om han kunde börna loss nån annastans. Då hade en annan granne kommit ut, han stod och hötte med näven och sa att "Nu får det jävlar i mig vara nog". Hahah! Det händer saker på vår lilla gata.......

• Carma07

Hej

Kikar in lite snabbt. Tre veckor kvar och en vecka kvar med surdeg att fixa i datorn och vad händer då? Jo, min dator kraschar!!! Kunde den inte ha gjort det först om två, tre veckor. Och till råga på allt så ligger internet nere hemma. Idag är inga här så jag kan smita in på brorsans data och kika in till er.

Ab: Vi är hemma ikväll. Har för mig att du frågat det tidigare i tråden.

Tezz: Tar gärna pysseldag först om två veckor eller nått. Ska kolla upp dina datum senare hemma.

Usch, har fått sådan värk i benen och orkar knappt gå. Och dessutom använder bebisen min urinblåsa som huvudkudde så det känns som om jag ska kissa på mig hela tiden. Men i övrigt så är det ju bra så man ska väl inte klaga.

• Linum

Jag är kortklippt! För er som inte vet vad det innebär så betyder det väldigt kort! Mmmmm.... Me likie...

Nibla: Börna loss var nog det roligaste jag har läst på länge. Vilken underbar försvenskning!

Bullmammor: Det verkar som om ni har det lite besvärligt nu. Det ska nog bli bättre med lite bullfest på onsdag (vilket jag nästan hade glömt av...)

Var det kl 19 eller vad? Och var sade vi? (Snurrlina...)

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....