• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

Tezz- när skall du ha möte med din arbetsledning? Är det denna veckan?

• FruTez

Abbe: Är inte säker på vilket möte du menar. Jag hade inget bokat, men mina chefer hade möte i torsdags, det kanske var det mötet du tänkte på? Det verkar iaf. inte vara så lång tid kvar här nu. Det är en ersättare på G. Har blandade känslor, men det blir säkert bra... i det stora hela!

• Ab fab

japp det var det mötet jag menade. jag trodde du skulle vara med. men ingen definitiv datum ännu?

• FruTez

Ab: Nä, allt sker över mitt huvud och jag har inte mycket att säga till om! Inget datum än, men jag for nog det senare denna veckan!

• Ab fab

Det blir bättre när du kommer hit. Riktigt anställning, mer betalt o snälla kollegor *ler självgott*

• Ab fab

bauti- åkte förbi salongen i lördags. Vinkade

• FruTez

Ab: Känns skönt att veta att åtminstonde en blivande kollega är snäll! *ler*

• Ab fab

tjing. nu sticker jag. funderar på lite shopping innan hemgång, vi får se om jag hittar lite skor kanske

• Carma07

Godkväll i stugan

Jätteseg dag på jobbet och fler har jag framför mig. Men fyra veckor kvar och en dag mindre. *Tjohoo*

Addiz: Kul att höra att du har det bra. Stämmer in med Abbe och hoppas att det finns energi kvar till dig själv.

Nides: Inget den 5:e för mig/oss heller.

Tezz: Hoppas du får ordning på allt med jobbet snart.

Dags att pyssla lite. Har en del kort att göra som ska ges bort i present.

• Frujj

Hej här är jag som inte har haft tid att varken läsa eller skriva på flera dar! W har varit sjuk så vi har varit hemma hela helgen, jag som drömde om en helg på vattnet i båten. Och trots att man är hemma hinner man inte göra nånting... Jag är oxå vrålförkyld, inte så jättekul så här i värmen så ursäkta mig om jag längtar efter lite regn.... dessutom har det kommit en massa elakt gräspollen som retar min näsa...

Jag tror vi hoppar den 5/7 oxå, har inte pratat klart om det än här hemma men vi får se.. Är det nåt man måste boka snart?

Har fått en dålig ovana att vakna kl 4 varje morgon så idag är jag rätt mör.....

Hoppas ni alla mår bra!
    Kram

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....