Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Abbe: Gott med halvdag på torsdag. Här jobbar jag till 17:00. Inga halvdagar på ditt jobb heller för mig sedan... Men, jag är ju redan van så det är ju ingen skillnad!
I min strävan att börja äta nyttigare (igen) och försöka bli av med åtminstonde några p.b.kilon (post-bröllop) så har jag bytt ut dagens glass mot en banan! *yay* Eller nått... :-s
Kan ju säga att kroppen är glad, men godisgrisen i mig gråter! Men jag måste hålla igen, för på torsdag ska jag frossa i god mat!
va synd att inte ni kommer att ha halvdagar. Vi har en massa sådana- före alla röda dagar. Me likie
Ab,
ska bara ha skenorna på natten till att börja med så jag avlägger rapport imorgon.
Det är varmt nu..........*pust å stånk*
ja det är varmt. vi satt på terrassen o fikade nu. Himla skönt
Godafton eller godnatt
Trevligt med fika den 25, har antecknat i min almenacka.
Nibla: Såna skenor hade jag förra ggn med. Fast det har jag ju skrivit om tidigare. Och på tal om stödstrumpor några inlägg längre bak så har jag oxå ett par, inköpta förra graviditeten och ja, jag gick till jobbet i dom häromveckan (fast inte nu, för då hade mina fötter kokat sönder och rumsgrannen dött av fruktan från ångorna...) Såg i GP häromdan en annons om stödstrumpor som är som nylonstrumpor, ska se om jag hittar annonsen igen. Kanske känns mer "neutralt"?
Idag har W fått vara hemma pga feber men pappa N stannade hemma med honom. Stackarn, han har ju så många sjukdagar (W alltså) nu så de går ju inte att räkna.
Ses o hörs!
(går som ni vet inte in här från jobbet, därför jag har monologer på kvällarna...)
Tjoho i stugan!
Idag kommer min make hem efter en veckas tjänsteresa!
Ska iväg och spela minigolf med jobbet idag. Jag ska vinna!
Tjingeling!
Nibla: Visa var skåpet ska stå!
god morgon
Penecillin efter läkarbesök. Herpes eller svinkoppor. tala om låg glamourfaktor...
Kul med bokbytardag. Himal mysigt. Hoppas din kropp snart mår bättre Lina. O Addiz- va pigg o söt du såg ut!
Om en stund ligger bild på studentens tårta i boxarna... den är himla söt så jag måste visa
Goddagens....
hmm Ab: jag glamourfaktorn inte så jättehög på mig heller. Mina svinkoppor har ju inte heller försvunnit ännu. Undra om det är nåt som går nu?
Och ni andra hoppas att ni har det gott i solen!!
sätter över pengar nu till dig. Christina fixar själv.
Har det inte försvunnit den 21 så är det make up party först...grrr det gör ont