• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Nides

Tezz: När ska du dit??? Jag ska oxå förbi arkivet idag. Format har ju stängt på måndagar. Så det bli arkivet o inex idag.

• Ab fab

fler pysselsaker...

ja fixa gärna en pysseldag. jag måste verkligen fixa mitt bröllopsalbum o behöver lite moraliskt stöd

• FruTez

Nides: Va bra att du sa att Format är stängt! Hade varit tråkigt att stressa iväg dit och så kan man inte handla! Hehe!

Jag åker in direkt efter jobbet, slutar 17.00 så jag är väl i stan runt halv. Förhoppningsvis tidigare! Maken kör så han får väl dumpa av mig där och sedan får jag väl springa bort till InEx också. Måste köpa scrappapper! Sedan ska jag in i Nordstan till Papeterie, Nordstans Guld och Apoteket. Fast de sista tre stänger ju inte förräns 19 så det ska jag nog hinna... *pust*

Måste åka in till stan imorgon igen, för lite andra ärenden och affärer som jag inte kommer att hinna med idag... *pust*

När ska du dit Nides?

Abb: Jag håller med, pysseldag snart! Fast problemet blir väl att få ihop en dag som många av oss pysslingar kan. Det är väl ganska mycket nu för de flesta antar jag...

• Ab fab

Tezz- tänk va bra när du flyttat hit- då blir ärendena lätta problem att lösa.

• Nides

Tänkte dra härifrån vid kvart i fem, först till Format sen till inex sen ska jag lämna tillbaka T-shirtar som jag köpte till J i fredags. Och sen hem. Vi kanske springer på varann på stan då!!!

• Nides

Pysseldag snart hoppas jag.
    Jag gjorde ett student kort igår.
    Ska fixa ett 30 års kort. Ikväll. Ska bli sååå roligt. Sen har jag vunnit mina första auktioner på Tradera. Två st. jätte söta stämplar. Me like?.

• FruTez

Nides: Ja, vi kanske springer på varann! kul med stämplarna, pyssel är ju så kul!!

• Carma07

Godkväll

Man nästan smälter bort. Det får allt bli en kall dusch innan läggdags.

Tezz: Kanske mitt svar kommer sent, men jag tycker det är skillnad på att använda de två när man inkar kanter. Versa Colour är lite blötare och kladdigare tycker jag och svårt att få snyggt. Och det tar evigheter tills det torkar. Fluid Chalk känns lite torrare och är lite lättare att jobba med. Jag brukar köra med en färg som heter "Chestnut Roan"

• FruTez

Go morron!

Carma: Tack för tipset! Ska köpa en sådan och testa!

Nides: Kul att ses igår, även om det inte var så länge. Va fin du e i håret!

Ska ni hitta på nått speciellt till på fredag, sveriges nationaldag? Maken och jag pratade om att göra en picnickorg och åka ut till en klippa vid havet och fiska... Får se vad som händer!

• Ab fab

God morgon

Trött och munsår... Men bättre idag åtminstone. Yogan igår gjorde susen. Knakade upp kroppen rejält. Sen låg jag i hängmattan mest hela kvällen.

Tips för 6 juni är Göteborgsymfonikerna i slottskogen. Jättemycket folk o urmysigt. I år skall jag tyvärr inte gå- vi har grillparty på kvällen (med argentinskt tema) Årets presentatör är min favvo Peter Apelgren från rallygänget.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....