Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
R skulle bli Randy Fred "Fuck-it" HIhIH måste jag berätta för honom
Min make blev Bonder Ed "Dripping Balls!
Hahaha!
Weena Swallows och Bonder Ed!
*hmpf* Jag glömde min mobil på köksbordet hemma! *frust* Känner mig lite naken... *försöker sms:a med en penna istället*
Förresten Abbe, skulle hälsa från Frujj att hon nog också kan hänga med den 25:e!
va bra. då spikar vi den 25. trädgårdsföreningen 17.30? Annan plats vid regn.
Shoho.... Vill verkligen inte jobba den här veckan, vill bara ligga i skuggan och läsa en bok bara.....
Förresten tezz, angående den 6:e, om inte vi ska leka med våra andra kompisar så kankse vi kan leka och gubbarna kan fiska?!?!?Bara en tanke Om ni vill ha sällskap!
yeaj..... fika, bokat..
Abbe: Det låter som en bra plan! Synd bara att det är så långt kvar, hihi! Saknar ju er sötnosar!
Nides: Jaaa! Leksällskap till mig och fiskesällskap till gubben! Låter dundermysigt! Vi får höras av senare i veckan och se hur planerna ser ut,
Ja visst är det länge tills dess men att vi får ihop en dag.. wow. Det behöver vi fira med mycket o många chokladkakor tror jag....
det känns som vi är rätt aktiva allihopa men den här veckan är lugn för mig. Skall njuta av solen o lugnet. och avsaknaden av svärmor
torsdag jobbar jag havödag så då skall jag försöka åka påutflykt med mamma. Något bra tips vart vi skall åka?
Argentiskt grillkalas på fredagen. Biff o rödvin o trevliga kamrater, det känns lagom. Tonåringarna fyller år på måndag så vi skall ha lite middag på söndag.
Nästa vecka är det Helsingfors som gäller. Skall vara där i tre dagar. Konferens en och halv av dem så en hel del strötid. Nice
nibla
glömde fråga hur det kändes med skenorna. Du kan ju dansa som Micheal jackson i thriller