Skatteåterbäringen, här kommer den!
From idag går det att se på skatteverkets hemsida årets deklaration.. men jag fattar iaf inte hur jag ska kunna se HUR mycket jag får tillbaka..
From idag går det att se på skatteverkets hemsida årets deklaration.. men jag fattar iaf inte hur jag ska kunna se HUR mycket jag får tillbaka..
Får tillbaks över 6000 kr. Gissa om jag blev glad
Blev själv chockad får tillbaka 32000:-
Va ska man göra för allt. Synd att pengarna kommer 2 v efter vårt bröllop men men
2800 mycket för mig som fått betala tillbaka dom senaste åren
17100 kr och fästannen 4500kr :) går till flytten..
17000 till mig å 9500 till sambon=) blir en kombibil för våran del då vi väntar tillökning å syskonvagn får det då inte plats i 240=)
Ni som har dragit av resor till och från arbetet på internet, kan ni se hur mycket ni förväntas få tillbaka på en gång? Och hur?
19900 kr får jag tebax :) inga avdrag eller så gjorda.
vet ni när man får pengarna?
Innan midsommar. OM du deklarerar på nätet och har angett ett konto.. går iofs att deklarera på alla andra sätt också, men inte pappersväg.
oki, men hur är det om man bor utomlands? får man då pengarna senare? jag har angett ett kontonr i sverige..
tack! ;)
ja fick 5000kr direkt in i brölopskassan.
eftersom jag får lönen för det jag jobbar i juni, först i juli månad och bara får csn 3700 kr i maj så går mina pengar till räkningar :( hade varit nice att ha till bröllopet annars.
Ja får tillbaka 10295 och sambon får 7000 Ska sparas till bröllop och allt annat! Trodde inte ja skulle få tillbaka nått så de blev en överraskning!!
Får tillbaka 690:- och är hur nöjd som helst! Har haft ett jätterörigt år med en massa olika anställningar och arbetslöshet och sjukskrivning så jag var helt övertygad om att jag skulle få en massa restskatt. Inte mycket pengar, men det är iaf välkommet!