• Waersta

Skatteåterbäringen, här kommer den!

From idag går det att se på skatteverkets hemsida årets deklaration.. men jag fattar iaf inte hur jag ska kunna se HUR mycket jag får tillbaka..

• Svar på tråden Skatteåterbäringen, här kommer den!
  • Vicka81

Johooo!!! Myyyyyycket mer än vad vi trode Nu blir den DEN ringen

• Sanfor

Jag måste glömt nåt, jag tror omöjligt att jag kommer få tillbaka 8000 kr. Kanske max en tusenlapp eller nåt sånt.

• Waersta

är det reseersättning?

Sanfor skrev 2008-03-26 11:49:48 följande:
    Jag måste glömt nåt, jag tror omöjligt att jag kommer få tillbaka 8000 kr. Kanske max en tusenlapp eller nåt sånt.
  • Sanfor

Waersta: Nej alltså - uträkningen kom fram till att jag skulle få tillbaka 8000 i skatteåterbäring..

FAST: Tjoho!! Nu har jag skaffat e-legitimation och deklararerat på nätet. Och det visade sig att jag kommer få tillbaka 5700 Tjoho, tjoho!! :D

• Waersta

shysst!

Sanfor skrev 2008-03-26 12:41:27 följande:
    Waersta: Nej alltså - uträkningen kom fram till att jag skulle få tillbaka 8000 i skatteåterbäring..FAST: Tjoho!! Nu har jag skaffat e-legitimation och deklararerat på nätet. Och det visade sig att jag kommer få tillbaka 5700 Tjoho, tjoho!! :D
  • Nessan

Vad?? Kan det alltså skilja flera tusen mellan uträkningen och vad det faktiskt blir? Trodde det isf bara kunde öka (det man får tillbaka alltså) pga diverse avdrag... Vad kan sänka återbäringen? Nu har jag ju i princio redan börjat räkna med den summa jag sett i uträkningen!

• bridesilly

hur skaffar man ett e leg?

• grabbarna

toppen kollade nu och jag får tillbaka mer än tidigare år viket passar bra

• The Bumblebee

bridesilly skrev 2008-03-26 12:53:03 följande:

hur skaffar man ett e leg?
    Kolla på din banksida på nätet. Jag har Swedbank och där skaffar man e-leg enkelt genom sin egen sida på nätet.
Svar på tråden Skatteåterbäringen, här kommer den!