Skatteåterbäringen, här kommer den!
From idag går det att se på skatteverkets hemsida årets deklaration.. men jag fattar iaf inte hur jag ska kunna se HUR mycket jag får tillbaka..
From idag går det att se på skatteverkets hemsida årets deklaration.. men jag fattar iaf inte hur jag ska kunna se HUR mycket jag får tillbaka..
Hm... Nu blir jag ju konfunderad. Sist jag pluggade så jobbade jag en massa samtidigt, så då drog jag av för resor. Men nu har jag ju knappt jobbat alls...
Skönt att veta att det inte bara var jag som hade funderingar kring detta förresten.
jag får ca 3500 tillbaka...mannen säkert runt 12000.
jag är glad så länge jag slipper betala!!
Ifjol fick jag ca 5000 så det blir ju lite mindre iår.
Jag är oxå suuuperglad! Min m2b fick tillbaka 25.000 och jag fick tillbaka 18.000=)=) Iofs får m2b inte sina pengar förän i december (egen företagre), men jag får mina till midsommar. Fasiken så skönt att inte behöva oroa sig för pengar till bröllopet (gifter oss 26/7)=)=)
snacka om att milersättningen är kass. Var inne å räknade nu på vad man får tillbaka av reserna.Nu pendlade jag bara i 6 mdr men på den tiden blev det 9500 kvar blev 400.....
Bättre dom sänker skatten rejält på drivmedlen istället för man får ju ändå inte tillbaka som dom påstår
onej gjorde min deklaration med bank id och jag får inte många korvören alls tillbaka. ingen hjälp av föräldrarna och väldigt lite pengar från skatten. Blir att snåla för att få ihop alla pengar till bröllopet nu då
6 mil/dag?
Typiskt!! Kan du göra några avdrag för resor?
Har nu läst mig till att man i-n-t-e kan göra avdrag för resor när man studerar och har CSN-lån. Bara om man får den här andra ersättningen (som jag inte kommer ihåg vad den heter just nu).
Jag har CSN så jag ska inte försöka dra av nåt - antar att det finns andra med is i magen som testar ändå
får tillbax 12800kr... JIPPI