• Waersta

Skatteåterbäringen, här kommer den!

From idag går det att se på skatteverkets hemsida årets deklaration.. men jag fattar iaf inte hur jag ska kunna se HUR mycket jag får tillbaka..

• Svar på tråden Skatteåterbäringen, här kommer den!
  • Nessan

Arvs- och gåvoskatten togs bort från och med 1 januari 2005

lillP skrev 2008-03-26 08:37:30 följande:
    arvskatten är väl avskaffad sen 1-2år tillbaka?
  • fitforfight

Fan! jag får betala 1500 ,men det kan man ju överleva.

• Little Nikki

jag skulle få massa pengar tillbaks men så har jag startat eget företag och då får man inte tillbaka dom förrän i
    DECEMBER!!! suuuuccckkkkkk!!!

• Waersta

Blir många julklappar iaf.

Little Nikki skrev 2008-03-26 09:15:19 följande:

jag skulle få massa pengar tillbaks men så har jag startat eget företag och då får man inte tillbaka dom förrän i DECEMBER!!! suuuuccckkkkkk!!!
  • sussa84

Åhh måste kolla när jag kommer hem *vill hem*

• Monken

Tack tack tack!!! För tipset om att man kan kolla vad man får tillbaka här på nätet! Jag tillhör den oerhört otåliga sorten och vill veta nu nu nu!! Också fick jag veta!

• Waersta

Visst är det härligt! Satte mig och började räkna på bilresorna direkt. 5000:- blir det iaf..

Monken skrev 2008-03-26 11:20:08 följande:
    Tack tack tack!!! För tipset om att man kan kolla vad man får tillbaka här på nätet! Jag tillhör den oerhört otåliga sorten och vill veta nu nu nu!! Också fick jag veta!
  • Nessan

Reseavdraget ja, har du koll på om höjningen till 8000:- gäller från denna deklaration eller först från nästa?

Waersta skrev 2008-03-26 11:21:40 följande:
    Visst är det härligt! Satte mig och började räkna på bilresorna direkt. 5000:- blir det iaf..
Svar på tråden Skatteåterbäringen, här kommer den!