Skatteåterbäringen, här kommer den!
From idag går det att se på skatteverkets hemsida årets deklaration.. men jag fattar iaf inte hur jag ska kunna se HUR mycket jag får tillbaka..
From idag går det att se på skatteverkets hemsida årets deklaration.. men jag fattar iaf inte hur jag ska kunna se HUR mycket jag får tillbaka..
Nessan skrev 2008-03-26 12:48:21 följande:
Åh, då tror jag att jag skall kunna lite på mitt resultat. Några större avyttringar har jag inte ägnat mig åt under året...
The Bumblebee skrev 2008-03-26 13:02:04 följande:
Fråga om reseavdragen till och från jobb:
Räknar man enbart bensinkostnaden (om man kört bil alltså) eller finns det någon schablon för det?
Här kan du se svar på några fråog om reseavdraget:
skatteverket.se/funktioner/svarpavanligafragor/privatperson/avdrag/osspavdragmenyrsv.4.18e1b10334ebe8bc80003674.html
gaaaah jag vill att min M2b ska komma hem nu för jag vill veta om han oxå får tillbaks!!
*inte alls otålig*
Jag väntar med på att han ska komma hem, då ska jag guida honom på telefon.
Det är ju 18kr/milen
Blivande fru pettersson skrev 2008-03-26 13:18:09 följande:
Nu vill jag oxå veta!! Men det borde absolut inte vara mindre än förra året & då fick vi ca 17´tillbaka ihop Goa pengar till bröllopet!!
Jag vågar inte tro på att jag får så mycket pengar tillbaka, har sålt lägenhet så då försvinner det nog pengar får sätta mig och fylla i alla uppgifter när m2b kommer hem, så man får veta...