Skatteåterbäringen, här kommer den!
From idag går det att se på skatteverkets hemsida årets deklaration.. men jag fattar iaf inte hur jag ska kunna se HUR mycket jag får tillbaka..
From idag går det att se på skatteverkets hemsida årets deklaration.. men jag fattar iaf inte hur jag ska kunna se HUR mycket jag får tillbaka..
jag behövde bara betala in 1500, så jag är nöjd! att spara på skattekontot har aldrig varit min grej, speciellt inte idag när räntan är som den är och man tom kan få ett sparkonto på banken med 5% avkastning...
Hej hej vad glad jag är just nu!
Vi får tillsammans tillbaka 10 000 kronor (!!!), värsta skatteåterbäringen som går direkt till bröllopet! De e najs!
Jag är också superlycklig!!!! Vi fick tillbaka 11 000 kronor som nu har hamnat direkt i bröllopskassan, såå himla skönt!!!
Vi brukar nästan inte få tillbaka någonting, så det här satt fint!
Vi har inte fått m2bs deklaration än, men min kom igår och jag får tillbaka..... *trumvirvel*
11700 kr!!!!!!!!!
härligt grattis!
haha, jag fick tillbaka 10 000 och min m2b 1000 skönt för mig som student att äntligen kunna bidra med något iaf!
jag får tillbaka 17500! =) känns supernajs att ha lite pengar att göra av med i sommar! alla sparpengar har gått åt till bröllopet, så det är dax att fylla upp det kontot lite igen...
Eller blir det till shopping i Kuala Lumpur, på bröllopsresan... =)
Ja man blir ju så förbannat glad!! Jag har som nybliven icke-student haft rätt svårt att spara ihop pengar och trodde att min m2b skulle få finansiera mestadels av bröllopet, men nu ser jag ljuset i tunneln och kommer nog faktiskt kunna bidra med hälften!!!
Åh, jag fick tillbaks 12277kr!!! Tjohoo! Min blivande fick bara 1997kr tillbaks, men vi är glada ändå!! Nu har vi lite spenderingpengar på bröllopsresan
har fortfarande inte fått min
Grattis!!!
Min m2b får säkert sin deklaration idag, håller tummarna för att vi får lite till i bröllopskassan