Skatteåterbäringen, här kommer den!
From idag går det att se på skatteverkets hemsida årets deklaration.. men jag fattar iaf inte hur jag ska kunna se HUR mycket jag får tillbaka..
From idag går det att se på skatteverkets hemsida årets deklaration.. men jag fattar iaf inte hur jag ska kunna se HUR mycket jag får tillbaka..
Så kände jag också tills idag, men den kommer säkert vilken dag som helst!
Har inte heller fått våra deklarationer
det är så tradigt, alla utom jag har fått den.......*väntar väldigt ivrigt*
Vi fick hem den igår o jag får pengar, ca 7200kr.
Kanske är det inte så mycket men det är för mig för jag har i alla år fått max 2000kr.
Så klart jag o sambo bestämde oss att börja leta efer ringar och klänning..
Jag ska inte köpa klänning iår, bara titta efter olika modell så jag vet vad jag ska köpa nästa år.
LÄNGTAR verklig till den 19 juni 2009!
Jag kommer att få tillbaka hela 13 kronor, går direkt till bröllopet
3900 kronor, kommer att bli styvt 5000 förutsatt att Skatteverket godkänner mina reseavdrag.
Jag hade byggt upp helt orealistiska förväntningar och trodde att jag skulle få tillbaks ca 20,000, önsketänkande kan vara roligt ibland ändå.
woooohhhoooowwww! Jag fick till baka 18729:-!!!!!!!! M2b fick tillbaka 25.000:-, iofs får han dem inte förän i december (egen företagare) men det gör knappast något då vi åker till Thailand i slutet på januari
Jag ville också få pengar tillbaka, har alltid fått 4-5000kr. MEN i år ska jag BETALA 5495kr!!!!!!!!
Har ett extra jobb och de har bara dragit typ 10% skatt för de har gått efter skattetabellen för den inkomsten men jag har ju ett heltidsjobb också. Hade räknat med att få pengar till semestern. Nu måste jag ringa min chef och be henne dra mer skatt även om det inte sår så i hennes papper.
Grattis alla ni som fick tillbaka
6 700 tilbaka! Tjo!