• chickpea

Tips på billiga dekorationer!

Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!

• Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!
  • Suniz

www.directtrade.se/

Äntligen är det min tur skrev 2008-03-27 09:12:19 följande:

Det gick inte att komma in på den sidan!!??
  • grabbarna

hur många av er har beställt? det har garanterat avrit upp förut men om man fastnar i tullen hur mycket extra blir det då?

• Sommargrönt

Det är 12% tull och 25% moms.

Och det BRUKAR fastna. Om man köper från företag alltså. Känner man någon kan man skicka privat paket, då fastnar det nästan aldrig!

• 2aug08
    2aug08 skrev 2008-03-25 14:20:02 följande:
    Jag beställde 15 st engångskameror à 3.25 usd och frakten gick på 52 usd (med ups). det blev 101 dollar= 624 sek på calligraphen skulle kameror ha kostat à 69 sek=1035 sek. Så jag tjänade ca 400 sek. Jag återkommer när jag fått dem om hur lång tid det tog.
    Idag var jag inne och kollade hur det går med min leverans och den beräknas anlända den 1/4. Den hade redan kommit till tyskland. Jag beställde den 24/3. Jag är så nyfiken.
  • BlivandeFruJohansson

Nån som vet var de finns billiga engångskameror utan att beställa från utlandet??

2aug08 skrev 2008-03-28 12:08:09 följande:
    Idag var jag inne och kollade hur det går med min leverans och den beräknas anlända den 1/4. Den hade redan kommit till tyskland. Jag beställde den 24/3. Jag är så nyfiken.
  • bridesilly

det finns nästan på alla bröllops butiker i usa

BlivandeFruJohansson skrev 2008-03-28 19:49:57 följande:
    Nån som vet var de finns billiga engångskameror utan att beställa från utlandet??
  • miapialillull

Jag har beställt ifrån deras sida som dom har på ebay.För 200 svarta organza påsar 10 kameor och 140 vita ballonger betalade jag drygt 700 kr dom skickades med vanlig post och tog max 2 veckor dom hade även skrivit ett lägre värde så jag slapp tull.
    Som någon här skrev så ska vi också ha våra favoriter Jelly belly beens i dom svarta organza påsarna.

• chickpea

Åh, det var jag. Visst är jelly belly jelly beans goda!

• bridesilly

tips på ebay butik någon? som har lite allt möjligt i dekorationer med mera?

• vilja76

Det ska bli spännande att se hur många av er som beställt som åkt på att betala tull och moms. Jag skulle gärna beställa därifrån men jag har åkt på tull och moms varje gång så jag vågar helt enkelt inte

Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!