Tips på billiga dekorationer!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
www.directtrade.se/
Äntligen är det min tur skrev 2008-03-27 09:12:19 följande:
hur många av er har beställt? det har garanterat avrit upp förut men om man fastnar i tullen hur mycket extra blir det då?
Det är 12% tull och 25% moms.
Och det BRUKAR fastna. Om man köper från företag alltså. Känner man någon kan man skicka privat paket, då fastnar det nästan aldrig!
Nån som vet var de finns billiga engångskameror utan att beställa från utlandet??
det finns nästan på alla bröllops butiker i usa
Jag har beställt ifrån deras sida som dom har på ebay.För 200 svarta organza påsar 10 kameor och 140 vita ballonger betalade jag drygt 700 kr dom skickades med vanlig post och tog max 2 veckor dom hade även skrivit ett lägre värde så jag slapp tull.
Som någon här skrev så ska vi också ha våra favoriter Jelly belly beens i dom svarta organza påsarna.
Åh, det var jag. Visst är jelly belly jelly beans goda!
tips på ebay butik någon? som har lite allt möjligt i dekorationer med mera?
Det ska bli spännande att se hur många av er som beställt som åkt på att betala tull och moms. Jag skulle gärna beställa därifrån men jag har åkt på tull och moms varje gång så jag vågar helt enkelt inte