• chickpea

Tips på billiga dekorationer!

Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!

• Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!
  • Suniz

Jag har beställt en del från favorfrenzy myworld.ebay.com/favorfrenzy Men jag har inte fått sakerna ännu så jag kan inte rekomendera dem än

bridesilly skrev 2008-03-30 19:04:15 följande:
    tips på ebay butik någon? som har lite allt möjligt i dekorationer med mera?
  • bridesilly

har vart in och kikat på den säljaren med, vad har du köpt?

Suniz skrev 2008-03-31 09:30:13 följande:
    Jag har beställt en del från favorfrenzy myworld.ebay.com/favorfrenzy Men jag har inte fått sakerna ännu så jag kan inte rekomendera dem än
  • Suniz

Jag har köpt såpbubblor, strumpeband, och dekorband.

bridesilly skrev 2008-03-31 14:24:36 följande:
    har vart in och kikat på den säljaren med, vad har du köpt?
  • snö vit

Vart kan man köpa billiga jelly beans??? Eller andra godsaker från USA, samma fråga har ställts men jag puffar lite =O)

//Veronic@

• Danne Sara

Tack för tipset! Hur mycket fint som helst ju! Beställde organzapåsar med personligt tryck, rosblad och sidenband - allt i guld! Verkar mycket roligare att gifta sig i USA dock - helt galet mycket att välja på!! =)

• miapialillull

Vi har gjort en sida i vårt festprogram där vi har en bild på varje jelly belly smak + några recept lite kul tyckte vi.

chickpea skrev 2008-03-30 17:44:56 följande:
    Åh, det var jag. Visst är jelly belly jelly beans goda!
  • bridesilly

någon som har testat att handla i affärer som man tar via ett annat företag? alltså de som inte skickar till annat än usa ex

www.myus.com

• hannapanna2008
    Suniz skrev 2008-03-31 15:44:08 följande:
    Jag har köpt såpbubblor, strumpeband, och dekorband.
    Vad blev frakten för dig?
  • Suniz

Totala summan blev USD 22.00. (Frakt USD 10.95).
    Superbilligt jämfört med här hemma!!

hannapanna2008 skrev 2008-04-01 07:29:01 följande:
    Vad blev frakten för dig?
Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!