Tips på billiga dekorationer!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
Jag har beställt en del från favorfrenzy myworld.ebay.com/favorfrenzy Men jag har inte fått sakerna ännu så jag kan inte rekomendera dem än
har vart in och kikat på den säljaren med, vad har du köpt?
Jag har köpt såpbubblor, strumpeband, och dekorband.
Vart kan man köpa billiga jelly beans??? Eller andra godsaker från USA, samma fråga har ställts men jag puffar lite =O)
//Veronic@
Tack för tipset! Hur mycket fint som helst ju! Beställde organzapåsar med personligt tryck, rosblad och sidenband - allt i guld! Verkar mycket roligare att gifta sig i USA dock - helt galet mycket att välja på!! =)
Engångskameror finns billigt på netonnet.se
Vi har gjort en sida i vårt festprogram där vi har en bild på varje jelly belly smak + några recept lite kul tyckte vi.
någon som har testat att handla i affärer som man tar via ett annat företag? alltså de som inte skickar till annat än usa ex
www.myus.com
Totala summan blev USD 22.00. (Frakt USD 10.95).
Superbilligt jämfört med här hemma!!