• chickpea

Tips på billiga dekorationer!

Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!

• Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!
  • BröllopJuli2008

Men kan det stämma? Det är ju SUPERBILLIGT då??

• chickpea

Smart! Då får damerna säkert både halsband och lite av herrarnas godis!

• chickpea

BröllopJuli2008: Precis min första reaktion! Mamma beställde direkt!

• bridesilly
    tingeling2 skrev 2008-03-24 11:37:09 följande:
    chickpea: Herrarna skulle kunna få godis och damerna halsband... Det skulle underlätta för oss vid borden då vi inte tänkt att ha nån bordsplacering. Då blir det förhoppningsvis varannan man och kvinna! Bridesilly: Vad har du beställt? *Nyfiken
    jag har beställt flip flops, hattar, handdukar, örngott lite allt möjligt
  • BröllopJuli2008

Så om jag beställer 3 sådana pack (10 st i varje) kostar det inte mer än 36 kr (+frakt osv)! Det är ju sjukt!

• chickpea

bridesilly: Härligt! Vad kul!

BröllopJuli2008: Japp, det är "hakan i golvet" billigt! Jag beställde 9 pack, alltså 90 påsar för ca 108kr+frakt. Tänk att man kan bli så glad för något så litet

• tingeling2

Ha ha ha!! Vicken skön reaktion!!!!!
    Samma som hos andra.

BröllopJuli2008 skrev 2008-03-24 11:40:22 följande:
    Så om jag beställer 3 sådana pack (10 st i varje) kostar det inte mer än 36 kr (+frakt osv)! Det är ju sjukt!
  • tingeling2

Bridesilly: vad kul, det är ju livsfarligt detta.. nej nu måste jag ställa mig på min cross-trainer. Men det tillhör en helt annan tråd! Ni är bäst!!

• chickpea

Åh, fler bra tips! Tackar! Men nej, ajg har suttit framför datorn iklädd gymkläder i 40minuter nu, dags att åka iväg och jobba på bröllopsfiguren Tingeling2, när du nämnde crosstrainern kom jag tillbaks till verkligheten

Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!