Tips på billiga dekorationer!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
Men kan det stämma? Det är ju SUPERBILLIGT då??
Smart! Då får damerna säkert både halsband och lite av herrarnas godis!
BröllopJuli2008: Precis min första reaktion! Mamma beställde direkt!
Så om jag beställer 3 sådana pack (10 st i varje) kostar det inte mer än 36 kr (+frakt osv)! Det är ju sjukt!
bridesilly: Härligt! Vad kul!
BröllopJuli2008: Japp, det är "hakan i golvet" billigt! Jag beställde 9 pack, alltså 90 påsar för ca 108kr+frakt. Tänk att man kan bli så glad för något så litet
Ha ha ha!! Vicken skön reaktion!!!!!
Samma som hos andra.
Bridesilly: vad kul, det är ju livsfarligt detta.. nej nu måste jag ställa mig på min cross-trainer. Men det tillhör en helt annan tråd! Ni är bäst!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2787510.html
i denna tråden hittar ni fler tips på ställen som fraktar till sverige.
Om det är någon som är sugen på tshirtar med eget tryck och linnen å sådant har jag även beställt från
www.customizedgirl.com
Åh, fler bra tips! Tackar! Men nej, ajg har suttit framför datorn iklädd gymkläder i 40minuter nu, dags att åka iväg och jobba på bröllopsfiguren Tingeling2, när du nämnde crosstrainern kom jag tillbaks till verkligheten