Tips på billiga dekorationer!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
De var jätte fina ju. Hur gör man då? Finns de någon mall lr gör man på må få?
Hejsan! Var inne och tittade på e-favormart och hittade höga vita vaser, som jag letat efter sen förra året! Men där står att de ska helst inte skickas internationellt. GAH... Vad gör jag? Är det någon som beställt de? Eller någon som vet var jag kan hitta likadana lr liknande?
OK, jag lovar
Tror ni de räcker me värmaljus i hållare, en röd ros i en vas och lite glashjärtan på borden? Ska ju va massa annat me, tex tallrik, glas, m.m. Eller har ni nått förslag som passar till som är billigt och roligt?
BFJ; Ja det tror jag absolut! vi ska också ha enkelt, jag menar, det är nog lättatt det blir rörigt! det är ju en massa som ska dela på utrymmet på borden...
Nu har jag fått mina grejjer från efavormart!!!!!
Jippiiii! Jättefina saker
Bröllopsklockor, organsa påsar, Godis (jättegoda )kameror m blixt, caketopper, och en prinsessvagn att ställa på tårtatn men det är till dotterns 4års kalas...
jag fick mina grejer från weddingmountain idag, kan klart rekommendera dom
såg att dom fått små notepads men namn på som jag blev jättesugen på men jag kan knappast tänka mig att gästerna tycker det vore så häftigt med små block med våra namn på det är nog mest jag som tycker det vore skoj
Men du kan skriva ngt fint på dom, ngt citat eller så