Tips på billiga dekorationer!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
Jorgubbar och oboy: Kan man välja UPS?
Vad fick du då betala i fraktavgift?
jordgubbar och oboy skrev 2008-03-24 10:34:55 följande:
Iallafall när jag beställde senast, i dec. tror jag det var. Har inte varit inne där sen dess, kanske dags att kika in igen..
tingeling2: Vad kul! Jag var också nära att strunta i organzapåsar för jag tyckte det var för dyrt. Vad glad man blir när det går ändå!
Har tyvärr minne som en guldfisk, men jag TROR att det var ca. 30 USD för snigelpost och 40 - 50 USD för UPS. Lätt värt pengarna iaf, har inte hittat ngn billigare sida trots idogt letande. Och både organzan och tyllen var jättefina i färgen, beställde vinrött.
Chickpea: Vad hade du tänkt att ha i dina organsapåsar som nu kanske blir av? Vilken färg?
Jag beställde Willow...någonting, de är gröna (finns i mitt galleri). Vi ska ha vårt farvoritgodis, jelly belly jelly beans. De är sååå goda men otroligt dyra för att vara godis. I Sverige kostar ett kilo 190kr, men det är verkligen värt pengarna tycker vi! Vad ska ni ha?
jag har kaffe som temafärg och hade väl tänkt mig espressobruna påsar som jag tänkt fylla med ett halsband till damerna (som jag formar till hjärtan med silvertråd och pärlor och svart band). Men jag vet inte ifall detta känns för pretantiöst.. Skall ha ett sådant halsband på mig vid vigseln, så lite genomtänkt är det. Men det verkar bli rätt många gäster så jag får lägga på en rem nu om jag skall hinna.
sen finns ju
www.weddingmountain.com
dom har riktigt dyr frakt men jösses vilka grejer. där finns ALLT
Godis kanske inte är en så dum idée, har sett att man brukar fylla dem med choklad o dyl.. Kanske gelehjärtan.. eller snöbollar som skulle vara snyggt i den bruna påsen.