• chickpea

Tips på billiga dekorationer!

Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!

• Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!
  • Äntligen är det min tur

Det va nån som pratde om o lägga snöbollar i påsarna. Ett tips, de mjölar sig ju jättemycket. Köpte sånna nu. Jag skulle kanske inte lägga i dom där, då förstörs ju förgen på påsarna...

• Pannkakstårtan

Kollade priset nu på de såpbubblor som jag beställde. På Calligrafen 120 kr, här 28 kr. Jisses!

• tingeling2

Äntligen är det min tur: Tack för tipset!!

• Suniz

Jag har mailat efavormart.com flera gånger men har inte fått svar ännu. Någon mer som haft samma problem? Har era ordrar kommit fram?

• 20080719

My goood vad billiga och fina grejer! Jag hade precis köpt silverband för att göra mina egna favours!

• Lindalen

Herregud! Nu är jag fast! Hm, vad tror ni om deras magic beans som present till gästerna?

• Kärlek ger näring åt själen

Jag har själv funderingar på att köpa bubblorna där Men jag hitta sååå mycket annat häftigt. bla Cake topper 'S*

• sommarbrud 080802

Åh finns massor ju. Verkligen massor! Och gud såå billigt!
    Men frakten tycker jag var rätt dyr. Men iofs de kanske man tjänar på i längden sen.Eller!?

• 20080719

Jag tror man tjänar på det. Men guud jag har varit inne hela dagen och kollat. Ska beställa hemifrån sen :)

• Lindalen

Har nu beställt massa saker och fått bekräftelsemail!

Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!