Tips på billiga dekorationer!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
Det va nån som pratde om o lägga snöbollar i påsarna. Ett tips, de mjölar sig ju jättemycket. Köpte sånna nu. Jag skulle kanske inte lägga i dom där, då förstörs ju förgen på påsarna...
Kollade priset nu på de såpbubblor som jag beställde. På Calligrafen 120 kr, här 28 kr. Jisses!
Äntligen är det min tur: Tack för tipset!!
Jag har mailat efavormart.com flera gånger men har inte fått svar ännu. Någon mer som haft samma problem? Har era ordrar kommit fram?
My goood vad billiga och fina grejer! Jag hade precis köpt silverband för att göra mina egna favours!
Herregud! Nu är jag fast! Hm, vad tror ni om deras magic beans som present till gästerna?
Jag har själv funderingar på att köpa bubblorna där Men jag hitta sååå mycket annat häftigt. bla Cake topper 'S*
Åh finns massor ju. Verkligen massor! Och gud såå billigt!
Men frakten tycker jag var rätt dyr. Men iofs de kanske man tjänar på i längden sen.Eller!?
Jag tror man tjänar på det. Men guud jag har varit inne hela dagen och kollat. Ska beställa hemifrån sen :)
Har nu beställt massa saker och fått bekräftelsemail!