• chickpea

Tips på billiga dekorationer!

Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!

• Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!
  • chickpea

Äntligen är det min tur: Åh, visst är det en bra sida! Du kanske kan svara på frågan om fraktpris till Sverige då?

• EmmaCaroline

Jag blev helt galen när jag kom in på sidan. Allt man behöver till fantastiska priser. Var det någon som beställt till sverige som kan berätt lite?

• Äntligen är det min tur

Nej tyvärr. Jag skickr till en kompis i usa som skickar vidare till mig... Har ju beställt från flera företag o tar alla på samma gång

Inom usa va det bara 5dollar just nu iaf.
    Fanns det ingen tabell då? Annars ere ju bara skicka ett mail o fråga.

• tingeling2

Wow vicket bra sida!! Tackar!!

• chickpea

EmmaCaroline: Visst är det toppen! Och billiga priser gillar jag! Då känns det bättre att ha lagt så mycket pengar på en klänning!

Äntligen är det min tur: Vad bra att ha en kompis där! Och att maila dem är väl det lättaste kanske.

• chickpea

tingeling2: Ja, jag var tvungen att dela med mig av min mammas fynd!

• FruHamberg

Vilken supersida!!!! Tack så mycket

• jordgubbar och oboy

Har handlat av dom förut, det var inga problem alls! Det enda var att om man skiciar det med US Mail (det billigare fraktaternativet) så får man vänta i 5 veckor på paketet. Nästa gång blir det UPS!!

• tingeling2

Chickpea: Jag som hade tänkt stryka organsa påsar från listan... Nu kan jag ha det iallafall!!! Undra hur lång leveranstid de har. Skall gifta mig 7/6.

• tingeling2

Aha fick svar direkt, ni är FANTASTISKA!!!!

Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!