Tips på billiga dekorationer!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
Hur lång tid tror ni att det tar om man väljer det billigare fraktalternativet? Alltså INTE ups?
Nu är jag tillbaks från gymmet och tillbaks framför datorn, när man väl börjat är det svår att sluta
Jorgubbar och oboy skrev att det tog 5 veckor med vanlig post när hon beställde. Helt okej om man är ute i god tid, annars kanske man vill betala för UPS.
Hur är det med tull och moms då? Har beställt bla smink från USA och då har jag åkt på att betala...
Ja har man otur så kan man väl åka på det, men det är inte mycket på så små summor!
Vad fick du betala i frakt på customizedgirl.com ? Där var ju osså helfräcka saker
Ni som beställt från efavormart, hur betalar man? via sitt kreditkort direkt online eller?
Min mamma betalade med sitt Mastercard direkt online.
Nu har jag beställt från efavormart, fick betala 37 dollar i frakt.
helt klart sugen men det känns lite överkurs då jag bara vill ha dom konstgjorda kallorna och pärlorna..är det nån som sett sådana här i sverige?
Jag beställde därifrån nu, tack för tipset. Dock blev det svindyr frakt om man beställde till Sverige. För mitt paket skulle det gå på 66 dollar. Tur att jag har en bror i kentucky så att det blev 5 dollar i frakt istället!Beställde genomskinliga askar och såpbubblor