• chickpea

Tips på billiga dekorationer!

Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!

• Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!
  • MajoJonas

Oj så mkt fint det va där! Tack!

• BröllopJuli2008

Hur går det till när man beställer från utlandet? Hur funkar det med valutan osv? Känner mig lite vilsen..

• chickpea

Min mamma beställde och betalade med ett vanligt Mastercard, dollarn ligger runt 6kr nu, vilket är jättebilligt! Alltså blir det 12kr för tio organzapåsar och 36kr för 24 pussklockor!!! :_D Plus frakt då, beroende på hur mycket man beställer, men påsar och klockor väger inte mycket!

• BröllopJuli2008

Tack! Jag har alltid tyckt att det är lite läskigt att handla från utlandet. Men det verkar vara många som gör det så det kanske bara jag som är löjlig=/

• chickpea

Inte alls! Det känns ju lite osäkert, det håller jag med om. Men min mamma är en rutinerad internetshoppare Om du vill så kan du vänta tills vår beställning kommit så du vet att det funkar. Vi beställde 90 påsar och 48 pussklockor.

• 2aug08

Vet du vad frakten blev? Så man vet ungefär.

• BröllopJuli2008

Åh gärna det! För det var verkligen en supersida med massor med roliga och fina saker!

• Äntligen är det min tur

Jag har beställt lite grejer därifrån också. Jättemycket fint juh

• chickpea

Oj, jag glömde fråga mamma. Jag ska maila henne direkt! Hon bor i och för sig i England så frakten kanske skiljer sig lite. Jag återkommer. Det kanske finns någon annan här som har koll på fraktpris från USA?

Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!