• chickpea

Tips på billiga dekorationer!

Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!

• Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!
  • pojomo

såg att han hade 74 negativa denna månaden. Hoppas att du får dina varor

Suniz skrev 2008-03-31 09:30:13 följande:
    Jag har beställt en del från favorfrenzy myworld.ebay.com/favorfrenzy Men jag har inte fått sakerna ännu så jag kan inte rekomendera dem än
  • Suniz

Ja jag vet. Men jag tog en chansning eftersom han övervägande har positiva omdömen. *håller tummarna*

pojomo skrev 2008-04-01 08:38:58 följande:
    såg att han hade 74 negativa denna månaden. Hoppas att du får dina varor
  • 2aug08
    2aug08 skrev 2008-03-28 12:08:09 följande:
    Idag var jag inne och kollade hur det går med min leverans och den beräknas anlända den 1/4. Den hade redan kommit till tyskland. Jag beställde den 24/3. Jag är så nyfiken.
    Nu har mina kameror kommmit. Ingen tull och de kom på utsatt dag. Jättesmidigt. De blev ca 30:-/st billigare än om jag had köpt från calligraphen.
  • Äntligen är det min tur

Såg att de hade billiga kameror på JULA för 35 kr st. Om man inte bryr sig om färgen... De va typ svarta o nån mer färg!

• Suniz

Det finns ju mallar också som man kan skriva ut och använda på sådana kameror så dom blir bröllopsfina ändå
    Äntligen är det min tur skrev 2008-04-01 15:22:10 följande:

Såg att de hade billiga kameror på JULA för 35 kr st. Om man inte bryr sig om färgen... De va typ svarta o nån mer färg!

Jahaaa va fiffigt

• Suniz

Vet inte om det var så bra. Har mailat till dom typ tusen gånger utan att få svar. Det är ju inte så mycket pengar det handlar om som tur är. Hoppas jag får grejorna bara....

Suniz skrev 2008-04-01 08:51:26 följande:
    Ja jag vet. Men jag tog en chansning eftersom han övervägande har positiva omdömen. *håller tummarna*

Jättefina! Jag har sett liknade förrut o hade det som bubblare på vårt tema... Som sen blev diamanter

Husmusens skrev 2008-04-06 23:16:36 följande:
    Här är ett tips på fjärilsdekorationer man kan göra av vanligt papper: husmusen.blogg.se/1207500463_duka_med_fjrilst...
Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!