• chickpea

Tips på billiga dekorationer!

Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!

• Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!
  • grabbarna

när jag gjorde en provbeställning igår skulle frakten med vanlig post gå på strax under 100 vill man ha ups kostade det betydligt mer..jag är som sagt sugen men jag vill ha så lite grejor att jag inte vet om det är lönt, jag vile ju bar ha ngr konstgjorda kallor, pärlor och ev bubblor det skulle säkert fastna i tullen också

sommarbrud 080802 skrev 2008-03-25 10:54:32 följande:

Åh finns massor ju. Verkligen massor! Och gud såå billigt! Men frakten tycker jag var rätt dyr. Men iofs de kanske man tjänar på i längden sen.Eller!?
  • 2aug08

Jag beställde 15 st engångskameror à 3.25 usd och frakten gick på 52 usd (med ups). det blev 101 dollar= 624 sek på calligraphen skulle kameror ha kostat à 69 sek=1035 sek. Så jag tjänade ca 400 sek. Jag återkommer när jag fått dem om hur lång tid det tog.

sommarbrud 080802 skrev 2008-03-25 10:54:32 följande:

Åh finns massor ju. Verkligen massor! Och gud såå billigt! Men frakten tycker jag var rätt dyr. Men iofs de kanske man tjänar på i längden sen.Eller!?
  • bridesilly

om jag vill ha caketopper, tyllpåsar eller små boxar OCH godis till dem vilken shop är bäst då?

• beaojonas

Tänk bara på att ni får betala tull på ca 12% och sen moms på 25% (om jag har förståt rätt på tullens hemsida). Efter avgifterna känns det inte som man tjänar något längre...

• bridesilly

beror ju på om det fastnar i tullen, långt ifrån alla paket blir kollade.

beaojonas skrev 2008-03-25 15:20:02 följande:
    Tänk bara på att ni får betala tull på ca 12% och sen moms på 25% (om jag har förståt rätt på tullens hemsida). Efter avgifterna känns det inte som man tjänar något längre...
  • vilja76
    bridesilly skrev 2008-03-25 15:21:20 följande:
    beror ju på om det fastnar i tullen, långt ifrån alla paket blir kollade.
    Jag har åkt på tull och mons varje gång jag handlat från USA så jag tror att dom är ganska noga med att kolla. Mina kompisar har oxå åkt på att betala varje gång.
  • ia7

Om ni vill handla på en svensk sida så har kortdesign bättre priser än tex calligraphen på det mesta sen finns en sida som heter directtrade.se har en helt suverän katalog med löjligtbilliga saker, mycket skräp men grymt mycket bra saker till tex dekorering m.m

• bridesilly
    vilja76 skrev 2008-03-27 06:43:18 följande:
    Jag har åkt på tull och mons varje gång jag handlat från USA så jag tror att dom är ganska noga med att kolla. Mina kompisar har oxå åkt på att betala varje gång.
    har inte jag gjort alla gånger jag beställt med det är nog inte precis alla paket som fastnar skulle jag tro
  • bridesilly
    bridesilly skrev 2008-03-25 15:15:48 följande:
    om jag vill ha caketopper, tyllpåsar eller små boxar OCH godis till dem vilken shop är bäst då?
    'puffar lite för min fråga
  • Äntligen är det min tur

Det gick inte att komma in på den sidan!!??

ia7 skrev 2008-03-27 06:58:28 följande:
    Om ni vill handla på en svensk sida så har kortdesign bättre priser än tex calligraphen på det mesta sen finns en sida som heter directtrade.se har en helt suverän katalog med löjligtbilliga saker, mycket skräp men grymt mycket bra saker till tex dekorering m.m
Svar på tråden Tips på billiga dekorationer!