Tips på billiga dekorationer!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
Vill bara tipsa om en jättebra hemsida. Min mamma beställde organzapåsar och "pussklockor" till vårt bröllop, superbilligt! www.efavormart.com Kolla själva!
när jag gjorde en provbeställning igår skulle frakten med vanlig post gå på strax under 100 vill man ha ups kostade det betydligt mer..jag är som sagt sugen men jag vill ha så lite grejor att jag inte vet om det är lönt, jag vile ju bar ha ngr konstgjorda kallor, pärlor och ev bubblor det skulle säkert fastna i tullen också
sommarbrud 080802 skrev 2008-03-25 10:54:32 följande:
Jag beställde 15 st engångskameror à 3.25 usd och frakten gick på 52 usd (med ups). det blev 101 dollar= 624 sek på calligraphen skulle kameror ha kostat à 69 sek=1035 sek. Så jag tjänade ca 400 sek. Jag återkommer när jag fått dem om hur lång tid det tog.
sommarbrud 080802 skrev 2008-03-25 10:54:32 följande:
om jag vill ha caketopper, tyllpåsar eller små boxar OCH godis till dem vilken shop är bäst då?
Tänk bara på att ni får betala tull på ca 12% och sen moms på 25% (om jag har förståt rätt på tullens hemsida). Efter avgifterna känns det inte som man tjänar något längre...
beror ju på om det fastnar i tullen, långt ifrån alla paket blir kollade.
Om ni vill handla på en svensk sida så har kortdesign bättre priser än tex calligraphen på det mesta sen finns en sida som heter directtrade.se har en helt suverän katalog med löjligtbilliga saker, mycket skräp men grymt mycket bra saker till tex dekorering m.m
Det gick inte att komma in på den sidan!!??