OT Fibromyalgi
Är det någon här som lider av fibromyalgi och den otroliga trötthet som kommer med den? Är det i så fall någon som vet om man kan göra något åt tröttheten? Den är värre än värken att leva med.
Är det någon här som lider av fibromyalgi och den otroliga trötthet som kommer med den? Är det i så fall någon som vet om man kan göra något åt tröttheten? Den är värre än värken att leva med.
Ja dessa möten! Usch
Är det nån värkis som lindrar lite iaf ? Ska till läkaren snart
Jag fick ju kul tabletter alvedon forte som tas med indomee värken försvann men jag kände mig skum i huvudet
helt groggy då? Hoppas dom har hittat nåt nytt piller
Näe inte på det sättet utan mera "konstig" kan inte förklara men när tabletten gått ut helt i kroppen så försvann det jag hoppas att det ger isg med tiden för det är första tabletterna som hjälpt. Jag reagerar lika på citodon så den tab undviker jag
Thailand 08 skrev 2008-04-23 11:26:19 följande:
okej..få se vad dom hittar på.Klättrar snart på väggarna
Thailand 08 skrev 2008-04-23 11:08:04 följande:
jag fick citodon idag,hoppas dom hjälper.
Thailand 08 skrev 2008-04-23 16:03:59 följande:
Tradolan hjälpte inte,jag blev yr o konstig.Jag ska bara ta citodonen när det är som värst.Som nu från söndag till idag.Hon tryckte ju på alla triggerpunkterna och det var som att trycka på ett blåmärke.Och spänd + öm i alla muskler...men det blir väl bättre när värmen kommer.Thailands klimatet har jag nästan klarat mej på till nu ( i nästan 2 månader)