OT Fibromyalgi
Är det någon här som lider av fibromyalgi och den otroliga trötthet som kommer med den? Är det i så fall någon som vet om man kan göra något åt tröttheten? Den är värre än värken att leva med.
Är det någon här som lider av fibromyalgi och den otroliga trötthet som kommer med den? Är det i så fall någon som vet om man kan göra något åt tröttheten? Den är värre än värken att leva med.
Jag har skitont i händer, axlar, armar och nacke. Ska till läkren i dag men han brukar inte lyssna
Jag har kronisk huvudvärk av min värk och jag vet snart inte vart jag ska ta vägen. Varenda helg ligger jag hela helgen för jag har så ont i huvudet det kan inte vara meningen att mitt liv ska se ut så?!?
Tyvärr tycker inte min läkare att det är så allvarligt
Thailand 08 skrev 2008-04-21 11:32:29 följande:
Kan du inte gå till nån annan läkare? Det kanske finns nån privat som är bättre
Själv är jag trött o kroppen värker. Har gjort alldeles för mkt senaste tiden, det har varit mkt läkarbesök (vilket innebär tunnelbaneresor in till stan som tar jättemycket på krafterna), sen har det varit städning och bakning o grejer för min m2b fyllde år i fredags o i lördags hade vi brunch med svärföräldrarna och sen fest på kvällen....och sen städning hela dagen igår. Jag var så trött och hade så ont igår att jag bara satte mig ner på golvet och började gråta. Inatt har jag sovit jättelänge, brukar ha svårt att sova men jag var nog så uttröttad. Ändå är jag helt matt :/ Men på sätt och vis får jag skylla mig själv, jag vet ju att jag inte klarar av sånt här och ändå gör jag det, men jag ville för älsklingens skull, vill ju inte att hans liv ska bli tråkigt pga mig, om ni förstår vad jag menar...
Jag har bytt läkare redan för den förra talade om för mig att så länge jag är fet (hans ord) så får jag ingen hjälp. Den här han säger bara att jag mår mycket bättre av att arbeta och sen gör han inget mer. Anser att om jag nu mår bra av att arbeta borde inte han se till att jag kan göra det oxå då?
Thailand 08 skrev 2008-04-21 12:19:30 följande: