• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • BröllopJuli2008

Mejlar till dig så fort jag kommer hem från jobbet=). Vigselprogrammet är sparat på hemdatorn.

• GladaEmma

Lugnt - jag kan ändå inte fixa med monogram tills i helgen så

BröllopJuli2008 skrev 2008-03-27 08:40:35 följande:
    Mejlar till dig så fort jag kommer hem från jobbet=). Vigselprogrammet är sparat på hemdatorn.
  • GladaEmma

Visst. Vill du ha &-tecken bakom? Hjärta? Vilken färg på detta isf?

strommis skrev 2008-03-27 08:44:44 följande:
    Får jag oxå gulla med dig, skulle vilja ha ett L&M i svartstrommis81@hotmail.comGulli gulli gulli :)
  • GladaEmma

MAF? Alltså tre bokstäver? Eller det blev fel? Vill du ha &-tecken bakom? Härta?

Marsaphir Marlean skrev 2008-03-27 11:04:18 följande:

MAF gärna i guld, våra färger är annars mörklila, guld och ivory. Maila till Maria.marlean@gmail.com
  • snö vit
    GladaEmma skrev 2008-03-26 20:18:54 följande:
    Visst. Några speciella färger?fru Bruhn skrev 2008-03-26 20:14:51 följande:
    [/citat]
    GladaEmma skrev 2008-03-26 20:08:52 följande:
    [citat]
    Absolut - det tar lite tid bara. Har inte haft så mycket tid över på sistone så det står många på kö. Men självklart fixar jag det. Vilken färg vill du ha på hjärtat?snö vit skrev 2008-03-26 18:10:49 följande:
    Vi ska ha mörkare gråa kort, så gärna ljusgrått (åt det silvriga hållet om det funkar.) Tack igen & känn ingen panik, utan gör den när du får tid över.

tack igen!

//Veronic@
  • Marsaphir Marlean

Glada Emma gör lite som du vill, lite blandat går bra. Även med bara M och A *våra förnamn* om du vill.

• GladaEmma

Asså nu blev det snurrigt för lilla mejl :P

Du vill ha MAF på något - är det utan något tecken alls eller? Sen vill du ha M&A med något tecken?

Haha - inte lätt

Marsaphir Marlean skrev 2008-03-27 14:39:24 följande:

Glada Emma gör lite som du vill, lite blandat går bra. Även med bara M och A *våra förnamn* om du vill.
  • ia7

Hej Ängeln

Ville bara tala om att det superfina monogrammet du gjorde är under uppmålning på våra uppläggsfat samt diverse andra saker som bi ska ha till vårt bröllop. Kanonfint!

kram på dig!

Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?