Önskas hjälp med monogram?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
Hej igen Emma! Om det inte är något extra arbete skulle jag även gärna vilja ha monogramet som heter:J&J oxå (utöver då J&J_6 och J&J_7). Gärna i en ljuslila ton om det är möjligt!
Tack på förhand (igen=)
Kanske är lika bra att skriva mejladressen igen för säkerhets skull: Jennie_carlsson@spray.se
hej...glömt lilla mej??
Nejdå - har inte hunnit än bara... Ska se om jag har tid att sätta mig ikväll, annars blir det efter påsk så jag inte är hemma i helgen (såvida det inte blir snöstorm igen!)
oki tack så mycket..du är verkligen en pärla..a en trevlg påskhelg! kram maria
Hej Glada Emma! Du verkar göra hela BT lyckliga med dina monogram, har inte sett hela tråden så jag måste jue fråga vad du hjälper alla med, om du har tid att svara alltså, du ser ut att ha fullt upp....hihihi....
Hej
Enkelt sagt gör jag monogram till de som vill ha hjälp. Har dock inte hunnit göra några nu på ett tag så det tar lite tid om du vill ha hjälp, men jag gör det gärna =)
Hej Emma! Tänkte bara tala om att jag bytt användarnamn! Det är jag som använde mig av: Jenniecarlsson tidigare men var tvungen av avregistrera det kontot efter att fått problem med uppdateringen av min presentation osv.. Men min mejladress är den samma!
Glad påsk!
Tusn tack gulle dig för de fina monogrammen!!! *kramar*
Åhh vill du göra ett sånt till mig ?
Vi har M & P och våra färger är rosa vitt och silver
Tack på förhand !