Önskas hjälp med monogram?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
Gärna &-tecken bakom tack!
Hejsan svejsan! Håller du på & fixar monogram fortfarande? Skulle bli jätteglad om du ville fila på ett V & P kanske med ett hjärta i bakgrunden istället för & ?!?!?! Kan man välja färger också? Iså fall önskar vi något i marinblått, eller något blått åt det gråa hållet om du förstår, hehehe är lite virrig. Maila om du vill något & 1000 miljarder tack på förhand.
Kram
//Veronic@
peteroveronic@hotmail.com
Absolut - det tar lite tid bara. Har inte haft så mycket tid över på sistone så det står många på kö. Men självklart fixar jag det.
Vilken färg vill du ha på hjärtat?
snö vit skrev 2008-03-26 18:10:49 följande:
Du verkar vara en riktig hejare på detta. Skulle du möjligtvis orka med att göra P R med hjärta bakom?
Tack på förhand.
Visst. Några speciella färger?
fru Bruhn skrev 2008-03-26 20:14:51 följande:
Vi har rosa vitt och silver som färgtema. Silver kanske e svårt, men då gärna ljusrosa.
Tack snälla!
Hej igen Glada Emma, glömde förstås att skriva in min mailadress: johanna81a@hotmail.com
Hoppas att du även har tid för mig!
Tack för en superinsats till oss andra som inte är lika grafiskt begåvade
Skickar över tidigare gjorda till dig så kan du kolla vilket/vilka du gillar så gör jag om det i dina färger...
Du lär ju vara den mest populära personen här på BT=).
Vill du föresten att jag mejlar över vårt vigselprogram till dig? Då ser du vilken lila färg jag skulle vilja ha på monogrammet=)
Haha nja vet inte det =)
Absolut - det hade varit super att ha något att gå efter. emma_thelin@hotmail.com