• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • SweetSun

ok jag tittade lite snabbt och den Dymaxian, såg tuff ut, lite som ett embel på en jänkare ;)

• GladaEmma

Då laddar jag ner den och testar =)

SweetSun skrev 2008-04-02 11:00:45 följande:
    ok jag tittade lite snabbt och den Dymaxian, såg tuff ut, lite som ett embel på en jänkare ;)
  • BEGirl

Om du har tid skulle jag gärna vilja nat snirkligt typ porslin eller champignon :)
    A & B
    R är efternamn om man tar med det ocksa?

• GladaEmma

Vilken färg på initialerna? Vill ni ha &-tecken bakom? Hjärta?

BEGirl skrev 2008-04-02 12:49:51 följande:
    Om du har tid skulle jag gärna vilja nat snirkligt typ porslin eller champignon :)A & B R är efternamn om man tar med det ocksa?
  • BEGirl

Gärna mörkblå text. Hur brukar man göra med &-tecknet? Gör som du tycker verkar fint.
    Nej, hjärta behövs inte, ev en amerikansk och svensk flagga, men det söker jag fortfarande. Det kanske jag kan lägga i bakgrunden efteråt.

• GladaEmma

Hmmm... Man kanske kan lägga en flagga bakom resp bokstav? Vilken bokstav hör till resp flagga?

BEGirl skrev 2008-04-02 13:18:54 följande:
    Gärna mörkblå text. Hur brukar man göra med &-tecknet? Gör som du tycker verkar fint.Nej, hjärta behövs inte, ev en amerikansk och svensk flagga, men det söker jag fortfarande. Det kanske jag kan lägga i bakgrunden efteråt.
  • GladaEmma

Har inte lyckats hitta några flaggor än, men fortsätter leta...

GladaEmma skrev 2008-04-02 13:20:11 följande:
    Hmmm... Man kanske kan lägga en flagga bakom resp bokstav? Vilken bokstav hör till resp flagga?
  • BEGirl

amerikansk - B
    Svensk - A

tack snälla, vad spännande!

• Syrran79

Hejsan.
    Undrar om du har tid för en till??? Skulle i såfall vilja ha A & K i old script, gärna & i bakgrunden.

• GladaEmma

Visst. Vilka färger önskar ni?

Syrran79 skrev 2008-04-02 19:42:19 följande:
    Hejsan.Undrar om du har tid för en till??? Skulle i såfall vilja ha A & K i old script, gärna & i bakgrunden.
Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?