Önskas hjälp med monogram?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
Hej Glada Emma! Jag skrev till dig förut, vet inte om du missat det eller om du bara har fullt upp :) Jag skulle i alla fall väldigt gärna ha hjälp med mitt monogram som ska vara S&A. Tittade i ditt galleri och fastnade för typsnittet där det stod Adine Kirnberg. Vill ha ett i svart, och ett om det inte är för mkt jobb i någon guld/champagneaktig färg.
Hoppas det inte blir för mycket för dig.
Tack på föhand!
Kram kram
Oops..glömde skriva min mail:
andrea_axelsson85@hotmail.com
Hejsan
Nejdå jag har inte missat dig, det komiska är att du faktiskt stod som två på tur i kön nu. Super att du har sett ut ett typsnitt redan =)
Vill du ha &-tecken bakom eller? Kanske & i guld och initialerna i svart?
/ Emma
Har mejlat över ett monogram till dig. Återkom om du vill jag ska ändra något =)
Ser att du har mycket att göra, kul! Om du har tid och lust så skulle jag gärna vilja ha din hjälp med att göra ett snyggt L&M. Vet inte vilket man sätter först, men L:et står för brudens namn. Funderar på att trycka upp det på bla servetterna, så det skulle kanske vara snyggt med ett hjärta runt. Inte bestämt färgtema till 100% men funderar i alla fall på guld och rött.
linn@simax.se
Ser att du har mycket att göra, kul! Om du har tid och lust så skulle jag gärna vilja ha din hjälp med att göra ett snyggt L&M. Vet inte vilket man sätter först, men L:et står för brudens namn. Funderar på att trycka upp det på bla servetterna, så det skulle kanske vara snyggt med ett hjärta runt. Inte bestämt färgtema till 100% men funderar i alla fall på guld och rött.
linn@simax.se
Hejsan
Visst. Gå gärna in på mitt bildgalleri och titta vilken stil du gillar =)
Tack Så jätte mycket för de fina monogramen.
De är jätte snygga och du är jätte duktig med att göra sådant här ju.
Stor kram och tack för hjälpen.
hejsan
jag tror att monogrammet som du säger är lite rörigt men blir nog jättefint utan hjärtan. Bara initialer och &-tecken blev superfint. hade varit jättesnällt om du ville göra det. tack tack!
Åh tack så mycket =)
Tutik och Prasart skrev 2008-03-30 12:27:48 följande: