• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • GladaEmma

Jag har tyvärr inte hunnit än... Har inflammation i senorna i händerna så det är inte mycket åt gången nu när jag väl slår på datorn...

Marsaphir Marlean skrev 2008-05-21 10:07:19 följande:

*Väntar ivrigt* =)
  • Marsaphir Marlean

Det är lungt, bara du inte glömmer av det. :) Är jättetacksam för din hjälp! =) Krya på dig.

• äntligenbrud

Åh denna tråden kanske räddar mig Ute i sista sekunden och ska iväg inbjudningar, bröllop den 6 september
    Skulle bli fantastiskt glad om du ville hjälpa mig också Läser att du har knas med dina händer så jag förstår mer än väl om du har full rulle. men jag kägger in en önskan i alla fall
    Snitt: English ultra eller Old script
    Hjrta: B
    Färg : Silver och rött
    Bokstäver. Paula o Andréas Om du har tid ork o lust hade det varit roligt med både bokestäver och ett med namnen...

Blir såå glad om du kan hjälpa mig men förstår om du har fullt upp! Tråden är poppis Kram o krya på händerna!

dunse@home.se

• GladaEmma

på väg

Marsaphir Marlean skrev 2008-05-18 23:27:42 följande:

Nej, eller kan du ta både MAFMA och M&A och testa så blir jag jätteglad! =)
  • GladaEmma

Alla på väg - säg till om jag ska ändra något...

• Tx2

Tusen tack! Dem var grymt snygga! Kan kanske behöva ändra mig angående färgen på &:et, men det har jag ingen koll på nu. Återkommer i så fall.

Har du någon släkting som heter Sara i förnamn och bor numera i göteborg? Ni hade samma efternamn.

• GladaEmma

Kul du gillar dem =) Tack!

Nä ingen släkting vid namn Sara - som jag vet om iaf... Det är ju ett släktnamn så kanske på håll...långt håll :P

Tx2 skrev 2008-05-22 17:35:16 följande:
    Tusen tack! Dem var grymt snygga! Kan kanske behöva ändra mig angående färgen på &:et, men det har jag ingen koll på nu. Återkommer i så fall.Har du någon släkting som heter Sara i förnamn och bor numera i göteborg? Ni hade samma efternamn.
  • Pingst09

Hej!
    Jag skulle gärna vilja ha några olika förslag på monogram... Är inte så kinkig, men kanske nåt med hjärta och nåt utan, så vi kan välja det vi tycker bäst om.
    Om det är så att du har lust får du mer än gärna knåpa ihop något åt oss, vi heter Helena och Stefan

Tack på förhand!

helenaskogelid@hotmail.com

• Pingst09

Kanske med nån grön detalj om det går att ordna...

• Tinzi

Hej Glada Emma. Jobbigt med inflamamtion i senor. yuscha. Förstår verkligen om du inte kan hjälpa mig just nu.

Har dock låååååååångt tid på mig så kan gärna ta det senare om du kan/vill.
    Är så kass på sånt så blev jätte glad när jag såg ditt forum :)

Skulle iaf bli hjärtligt tacksam för ett monogram m. bokstäverna T & J eller Tina & Jerry (vad du tycker blir bäst)Med samma skrivstil som ditt egna monogram eller annan skrivstil (bara det är skrivstil ) *ler*

Har färgtema svart/vitt + lite ljusgrönt om den infon behövs.

Nu eller annan gång, tack på förhand iaf.

/Tina.

• Tx2

Hej Emma,
    får jag vara jobbig och undra om du kan göra om mina i den varianten som du har valt själv. M2b tyckte att dem var lite för krussidulliga.

Trodde att det var en liten värld, men tydligen inte

GladaEmma skrev 2008-05-22 17:38:31 följande:
    Nä ingen släkting vid namn Sara - som jag vet om iaf... Det är ju ett släktnamn så kanske på håll...långt håll :P
  • Carolina1979
    GladaEmma skrev 2008-05-22 17:25:45 följande:
    Alla på väg - säg till om jag ska ändra något...
    Du får gärna fixa ändringarna jag bad dig om på vårt
Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?