• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • GladaEmma

OJoj e du "en sån där dif:are"?

• anki83

Hej Emma!

Färger ja....våra program ska gå i ljus pärlemorrosa & silver så man kan ske kan göra hjärtat i nån mörkare rosa o bokstäverna i svart.....eller så gör du vad tycker blir bäst, det är ju du som är proffset på det här :)

Tack tack!!

• GladaEmma

Haha proffs är nog att ta i =) Jag ska se om jag hinner fixa till alla monogram jag har i kö helgen...

anki83 skrev 2008-04-18 15:30:29 följande:
    Hej Emma!Färger ja....våra program ska gå i ljus pärlemorrosa & silver så man kan ske kan göra hjärtat i nån mörkare rosa o bokstäverna i svart.....eller så gör du vad tycker blir bäst, det är ju du som är proffset på det här :)Tack tack!!
  • sussa84

Hej GladaEmma!!
    Jag skulle vilja be dig om 2 olika monogram
    Ett med våra initialer och ett hjärta bakom sen skulle jag vilja ha ett där det står hela våra namn om det är okej.
    Susanne
    &Anders
    och då kanske du kan ha det där &-tecknet med?? samma färg o teckensnitt gäller fortfarande
    Du behöver inte om du inte vill/kan

sussa84 skrev 2008-04-16 12:17:29 följande:
    Har du tid o lust o ork får du gärna göra ett till oss
    Splendid
    Hjärta B
    Svart
    Förnamn S och A
    Skulle gärna få med ett & tecken
    kanske ett & tecken istället för hjärta?Jag vet inte, kolla vad som ser bäst ut, litar på dig!Vad duktig o snäll du är!tack på förhand
    sussa_84_e@hotmail.com
  • anki83

Oh..kom på att jag skulle ju oxå igentligen vilja ha hela namnen...känns lite fräckt att fråga men tror du att du kan göra ett monogram av varje??? Isåfall är namnen Annika & David
    annars är jag tacksam för vad du har tid att göra.

Tack för att du är så snäll o hjälper oss här på BT :)
    // Annika

• BröllopJuli2008

Hej Emma!

Skulle du kunna göra samma monogram som min visningsbild fast att hjärtat är i en limegrön nyans? Om det hjälper heter monogrammet "J&J_lila_g_bakofram".

Ha en trevlig helg!

Jennie_carlsson@spray.se

• Larodor

Hej Emma!
    Vad mycket du verkar ha att göra! Jag skulle bli jätteglad om du skulle ha tid att hjälpa mig och min pojkvän också, om du hinner såklart.Vi har bokstäverna F & M, hade tänkt oss dem i svart med ett grått &-tecken i bakgrunden, typsnitt edwardian script.
    Stort tack för hjälpen på förhand!
    /Maria och Fredrik

girlie_maria@hotmail.com

• GladaEmma

Efter många om och men så tror jag att jag fått med alla? Eller?

Hojta om jag missat någon...

• kriscilla

Hej igen Emma!

Undrar om du har möjlighet, ork och lust att hjälpa mig? ;)

Ett monogram med c och k samt ett g, gillar stilarna Champignon, Porcelain och Tiranti Solid. Gärna i så mörk färg som möjligt.

Tack på förhand!

Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?