Önskas hjälp med monogram?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
Visst. Svart och grått kanske?
Om du har tid och lust så får du jättegärna göra ett till mig med!
Splendid, Hjärta G, Svart text, rött hjärta om det går?
Förnamn S och A
Tack så hemskt mycket för hjälpen, men jag förstår om du kanske inte hinner.
susannefors@hotmail.com
Absolut. Ska se om jag hinner någon kväll eller i helgen...
Ser att du har massor att göra, men skulle du ha tid så blir jag glad.. men ingen stress, det är ett tag kvar!
Bokstäverna A och M är det som gäller här. Har dock ingen aning om hur jag vill att det ska se ut i övrigt..
gärna i grått eller kanske mörk lila. Äh.. bestäm du, tacksam för vad som!
majalotta@hotmail.com
Visst. Ta gärna en titt i mitt galleri så kan du säga vilket typsnitt du gillar =)
jag skickade en förfrågan för ca 3-4 veckor sedan om en liten ändring. men det är ingen brådska, du har minst ett år på dig
Hoppas du sett min önskan i inboxen
Jadå - har inte haft tid att fixa till det än bara
Hej GladaEmma!
Du måste ha fullt upp med alla monogram! Jag blir också glad för din hjälp. Jag skulle vilja ha ett monogram med initialerna M och T eller hela våra namn Mia och Thomas. Kanske också med H för vårt efternamn om du får ihop det. Storleken är begränsande, vi har max 5x5 cm till monogrammet på våra inbjudningskort och det får inte bli för plottrigt. Kan du ta fram några olika förslag? Önskemål nedan:
Namn: Mia & Thomas (M först)
Efternamn: H
Färg: helt i svart
Typsnitt: i ditt galleri gillade jag det översta (hette det Setana???) och champion. Min fästman gillar snirkel och jag mer stilrena varianter, kanske en kombination av två olika?
Hjärta: nej
&: eventuellt istället för H
e-mail: mia.e.l.svensson@gmail.com
Tackar!
//Metoo