Önskas hjälp med monogram?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
Så himla kul att se =) Härligt! Tack
Hej! Du verkar ha fullt upp, men om du har möjlighet får du gärna göra ett monogram med initialerna M & T.
1000 tack på förhand!
Min mailadress är magdalenamars@hotmail.com
Visst. Ta gärna en titt i mitt galleri och se vilket typsnitt ni gillar. Vill ni ha &-tecken? Hjärta? Datum? Färg?
Big Smile skrev 2008-05-17 10:31:32 följande:
hejsan du kanske inte har tid men har suttit och tittat på dina monogram och om du har tid och lust får du gärna gära ett till vår stora dag...s&m 2008 i typsnitt champignon alt och old script..till vårat festprogram..färgtemat går i rosa och silver..
min mail...fia_chile@hotmail.com
tusen tack i förhand
på väg
Hej! Skulle vilja be dig om hjälp igen. Skulle du kunna skriva MAF och MA i guld på samma "rad" med snygga typsnitt? Tack på förhand. Maria.marlean@gmail.com
Visst. Vill bara dubbelkolla så jag förstår vad du menar... Alltså MAF och MA i samma "monogram"? Vill du ha och eller & eller nått emellan?
Marsaphir Marlean skrev 2008-05-18 13:48:28 följande:
Nej, eller kan du ta både
MAF
MA och M&A och testa så blir jag jätteglad! =)
Hej GladaEmma,
jag tar gärna oxå hjälp. Lyckas inte få till våra initialer snyggt. Om det inte är för mycket besvär så vill jag gärna ha en med våra initialer och &-tecken. Funderar på om typstilen Porcelain skulle kunna funka. El har du något annat bra tips på typstil så får du gärna ta det med. Bokstäverna i svart och tecknet i grått om det går.
Har du även möjlighet att göra ett med våra namn oxå? Theresa & Tobias?
Tack på förhand
theresalindell@hotmail.com
*Väntar ivrigt* =)