• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • Sanfor

GladaEmma: Tack så jättemycket för de underbara monogrammen! De kommer pryda framsidan på våra inbjudningskort samt vigsel/festprogram

• GladaEmma

Då är det på gång =)

BröllopJuli2008 skrev 2008-04-09 18:37:37 följande:
    Mejlade du till jennie_carlsson@spray.se? Kollade nyss men hade inte fått något. Iofs kan det ju ta ett tag.Tack så jättemycket!
  • GladaEmma

Åååååh va kul att höra - tusen tack =)

Sanfor skrev 2008-04-09 18:38:56 följande:
    GladaEmma: Tack så jättemycket för de underbara monogrammen! De kommer pryda framsidan på våra inbjudningskort samt vigsel/festprogram
  • GladaEmma

Tihi tackar =)

Bluebride skrev 2008-04-09 18:36:01 följande:
    Vill bara ge Glada Emma en Eloge för hennes fantastiska arbete
  • kriscilla

Om du har tid och lust så skulle jag bli överlycklig för lite hjälp med ett stiligt monogram med bokstäverna c och k!

Tack på förhand!

• GladaEmma

Absolut. Kolla gärna i mitt galleri vilket typsnitt du vill ha =)

kriscilla skrev 2008-04-09 19:19:28 följande:
    Om du har tid och lust så skulle jag bli överlycklig för lite hjälp med ett stiligt monogram med bokstäverna c och k!Tack på förhand!
  • kriscilla

Gillar stilerna Tiranti Solid eller Velvet och hjärta B samt G.

Tack så hemskt mycket, du är ju en levande ängel! ;)

• GladaEmma

Ska se om jag hinner fixa det ikväll, annars tar jag det i morgon eller i helgen.

kriscilla skrev 2008-04-09 19:39:40 följande:
    Gillar stilerna Tiranti Solid eller Velvet och hjärta B samt G.Tack så hemskt mycket, du är ju en levande ängel! ;)
  • GladaEmma

Har monogram klart till dig. Vad har du för email?

mosklubba skrev 2008-04-09 18:25:15 följande:
    Åh jag skulle jättegärna vilja ha om du har tid och lust...Initialerna J och M (Tiranti Solid) med hjärta G bakom.
  • GladaEmma

Har monogram klara till dig. Vad har du för email?

kriscilla skrev 2008-04-09 19:39:40 följande:
    Gillar stilerna Tiranti Solid eller Velvet och hjärta B samt G.Tack så hemskt mycket, du är ju en levande ängel! ;)
Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?