Önskas hjälp med monogram?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
Hej!
Snälla hjälp mig också..! men jag har inte heller bråttom så ta det bara lugnt..
Typsnitt: Porcelain
Hjärta: B
Färg: Svart eller kanske rött??
Bokstäver: H och M
-Tack tack tack-
sure =)
Hej Emma!
Snacka om att du är en räddande ängel!
Skulle bli sååå tacksam om du ville hjälpa mig oxå.
Vi har bokstäverna A & D, vill gärna ha hjärta G bakom men själva typsnittet är jag inte säker på, antingen english ultra light eller kanske Old script...kan inte du prova dig fram så ser du vad som passar bäst...Jag är jättetacksam bara jag får hjälp...
STORT TACK!!!
annika.lindberg@rejmes.se
Visst. Några speciella färger?
Hej Glada Emma!
Va e du för en underbar människa som vill göra detta?
OM du har tid vill jag gärna ha hjälp också. Min mans bokstav är M och min är L, Jag vet inte vilken man sätter först? Men det har säkert du koll på ;)
Använd det hjärta och typsnitt du tycker bäst om.
Tusen milijoner tack för hjälpen!
Vi gifter oss på midsommarafton
Om du vill ha budgettips kan du alltid fråga mig, vi har fått till ett, vad jag tror kommer bli ett fantastiskt litet bröllop för ca 20 000.
Stor kram/Linda.
maldini@glocalnet.net eller linda.glavander@first.tjorn.se
Visst. Vilka färger vill ni ha?
GladaEmma:
Jag är också fotbollstokig Vilka håller du på?
Då jag bor i Malmö är det naturligt med MFF :P Själv?
På söndag blir det dock till att cykla till Gamla IP i stan och se LB07-Åtvidaberg =) En vän till oss står i mål så det är trevligt
Mitt lag ( som jag tatuerat in på handleden :) spelade 1-1 mot er sist ni vá uppe