• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • hannipaj

Hej GladaEmma,

Jag skulle bli GladaHanna om du ville hjälpa mig med vårt monogram! Jag skulle vilja ha initialerna J & P (Johanna o Pontus). Vet inte vilken ordning på initialerna som blir snyggast, så kanske ett av varje? Om du orkar såklart . Vi har ganska stark rosa som färgtema, så bokstäverna i en rosa och "&" i en annan slags rosa, kan det bli snyggt tro? Stil porcelain.

ett stort tack på förhand, du når mig på queenhannah@spray.se

mvh
    Hanna

• GladaEmma

Hejsan

Ledsen det tog tid, men jag har tre monogram till dig nu. Vad har du för email?

kriscilla skrev 2008-05-04 18:38:39 följande:
    Hej igen Emma!Undrar om du har möjlighet, ork och lust att hjälpa mig? ;)Ett monogram med c och k samt ett g, gillar stilarna Champignon, Porcelain och Tiranti Solid. Gärna i så mörk färg som möjligt.Tack på förhand!
  • capu

Hej!
    Om du inte tröttnat får du gärna göra ett med bokstäverna
    C&P. Inte jättelätt när det blir lite tokigt hur man än kombinerar bokstäverna.
    Skulle gärna vilja ha det hjärtat i ditt galleri som är "öppet" nere i högra hörnet om det går att lösa. Tack snälla

• GladaEmma

Visst. Vilket typsnitt? Färger?

capu skrev 2008-05-15 11:15:59 följande:
    Hej!Om du inte tröttnat får du gärna göra ett med bokstävernaC&P. Inte jättelätt när det blir lite tokigt hur man än kombinerar bokstäverna.Skulle gärna vilja ha det hjärtat i ditt galleri som är "öppet" nere i högra hörnet om det går att lösa. Tack snälla
  • capu

Vill ha något enkelt men ändå inte stelt, litar på dig
    Gärna silver om du har möjlighet, annars marinblått.
    Tack tack
    Min mail kanske du ville ha oxå: carro_jl@hotmail.com

• simmepimme

Kan du hjälpa mig med? Jag har skrivit i din gästbok.
    Tackar hjärtligt på förhand.

• GladaEmma

Hej
    Kolla gärna typsnitt i mitt galleri =)

capu skrev 2008-05-15 11:20:58 följande:
    Vill ha något enkelt men ändå inte stelt, litar på dig Gärna silver om du har möjlighet, annars marinblått.Tack tack Min mail kanske du ville ha oxå: carro_jl@hotmail.com
  • Bluebride

jag har inte märkt ngt än.
    ville ha liye ändring på färgen på bakgrundstecknet

Bluebride skrev 2008-05-07 22:06:29 följande:
    jag skickade en förfrågan för ca 3-4 veckor sedan om en liten ändring. men det är ingen brådska, du har minst ett år på dig
  • Sanfor

Vill bara tacka Glada-emma igen. Nu är våra inbjudningskort klara och finns i mitt galleri. Och på framsida och på insidans bakgrund ser ni Emmas fina monogram :)

Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?