Önskas hjälp med monogram?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
Vill gärna ha ett monogram.
Initialer C och A (gärna med ett &-tecken om det blir snyggt)
Hjärta: O
Typsnitt: Splendid
Färg: Någon ljusare grön nyans (inte så ljus så att den inte syns). Hjärtat kanske kan vara silver om det går? Ta annars grön eller någon annan färg som du tycker blir snygg till.
Himla gulligt att du hjälper så många med detta!!
catharina.hjelm@concordia-hl.se
Har funderat lite... kommer det verkligen att synas med grönt och silver? Ta annars svart text med grönt hjärta. Använd din erfarenhet och din goda smak för att göra det så snyggt som möjligt! Ursäkta att jag velar!
Det är lugnt =) Ska se om jag hinner göra det nu i helgen...
Mrs G to be skrev 2008-04-12 10:31:23 följande:
hej Emma, skulle du kunna ändra färgerna på de monogram jag fick. Vill ha ljusblå bokstäver och ljuslila bakgrundsfigur. mailar även om det
gör du fortfarnde monogram? jag skulle vilja ha ett i svart med ett hjärta mina initaler är AG och hans MW
ann.gulbransgaard@telia.com
hej!
Skulle vilja ha ett monogram jag med.
Färgen svart
stilen Tiranti solid
och ett & tecken bakom.
Våra förnamn är T och S
steffy666@hotmail.com
Om det finns tid för ett till ?
Vet inte direkt hur jag vill ha det, bara att det är B och N, gärna i silver eller någon grå som ser ut som silver. Kanske någon snirklig stil, ev hjärta G, gör något som du tycker ser bra ut.
Tingeling_99_@hotmail.com
Hej, om du vill gör till mig oxå. Ett mörkt rosa hjärta med bokstäverna H & L texten den som blir bäst.
fidelie76@hotmail.com
Hej alla
Ska nog ha tid att sätta mig med några monogram ikväll. Ni som inte gjort det får gärna ta en titt i mitt galleri och meddela vilket/vilka typsnitt ni gillar =)
Återkommer så snart jag kan...
Kram Emma