• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • valkyriana

Hej. Vill bara säga hur otroligt generöst det är av dig att göra detta för alla!
    Jag behöver inget monogram dock, vi har redan ett.
    En stor eloge till dig. En riktigt osjälvisk handling för folk som du inte ens känner!

• GladaEmma

Hihi tack. Jag började göra till oss och tyckte det var så kul så jag ville fortsätta =) Kul tidsfördriv när min m2b jobbar över och sånt...

valkyriana skrev 2008-04-16 08:43:22 följande:
    Hej. Vill bara säga hur otroligt generöst det är av dig att göra detta för alla!Jag behöver inget monogram dock, vi har redan ett.En stor eloge till dig. En riktigt osjälvisk handling för folk som du inte ens känner!
  • sara 2008

vill gärna ha till en vän, bokstäverna I och U, vet att det är svårt att få till så ta den stil som blir bäst, tycker själv om Old Script och hjärta B. tack på förhand sara.svensson@sverige.nu

• sommarbrud 080802

Du får väldigt gärna göra ett till till oss.

Färg svart
    stil old script
    Hjärta G bakom

förnamn T och S

steffy666@hotmail.com

sommarbrud 080802 skrev 2008-04-15 16:54:34 följande:

hej!Skulle vilja ha ett monogram jag med. Färgen svartstilen Tiranti solid och ett & tecken bakom.Våra förnamn är T och Ssteffy666@hotmail.com
  • sussa84

Har du tid o lust o ork får du gärna göra ett till oss
    Splendid
    Hjärta B
    Svart

Förnamn S och A
    Skulle gärna få med ett & tecken
    kanske ett & tecken istället för hjärta?
    Jag vet inte, kolla vad som ser bäst ut, litar på dig!
    Vad duktig o snäll du är!
    tack på förhand

sussa_84_e@hotmail.com

• Sötnos 08

Hej GladaEmma!

Vad uppfriskande det var att ögna igenom den här tråden- så många du hjälpt! Det är ett hjältedåd om någon skulle fråga mig.

Om du har tid för ännu ett monogram vill jag önska mig ett med initialerna A och P, gärna med ett hjärta typ P. Det kommer förmodligen sitta på rött papper så då behöver det vara i svart eller grått (temafärgerna är rött, silver och vitt). Tittade på dina typsnitt och föll lite för Tiranti solid och Cursive elegant då de inte var för snirkliga. Om du känner att något annat passar bättre för våra bokstäver så tas det tacksamt emot!
    Tack tack tack på förhand!

annkkkan@hotmail.com är min adress

• Jenbor95

Hallå hej!

Här är en till som skulle bli tacksam för din hjälp! Har tummen mitt i handen när det gäller sånt här

Hjärta G
    Typsnitt Velvet
    Färg Svart
    Initialer J och E

Tack tack tack tack tack tack!

jennifer.bornarve@tele2.se

• GladaEmma

Hej alla

Trodde jag skulle hinna med att fixa lite igår, men däckbytet tog längre tid än jag trott så jag hann inte nått alls =(

Sorry...ska försöka få lite tid över i helgen...hoppas ingen har bråttom...

• Tingeling_99_

Jag har absolut inte bråttom så jag kan hoppa bakåt i kö om det finns de som har mer bråttom....

• GladaEmma

Det ska nog lösa sig, men tack ändå =) Jag hoppas få lite tid över i helgen eller kanske lite ikväll - beror på hur bra match det är i fotbollen... Är fotbollstokig =)

Tingeling_99_ skrev 2008-04-17 08:56:23 följande:
    Jag har absolut inte bråttom så jag kan hoppa bakåt i kö om det finns de som har mer bråttom....
Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?